PDA

View Full Version : Halfcut D3 utk hapgret D3000?



mangkor
10th July 2010, 11:11 PM
Sapa-sapa yg kaki modify keta, sumber sparepart utk upgrade adalah half cut aje dari kedai potong keta. Selain itu, nak cari sparepart sekenhen pun berlambak ader.

Tapi ader ke kedai potong utk kamera? kotĀ² nak cari halfcut D3 utk hapgret D3000...

Jom kita pegi tengok...

http://tokyobling.wordpress.com/2008/12/17/nikon-d3-cut-in-half/

8sharp
10th July 2010, 11:39 PM
ada ker mangkor...first time aku dengar.

mangkor
10th July 2010, 11:42 PM
kalu ader pun, saper le pulak yg nak jadi pomennya? aku setakat bukak skru tau ler, pastu bila pasang balik berlebih skru pulak.. wakakaak

kleo28
11th July 2010, 09:14 AM
Fuh...depa potong pakai apa tu?..clean cut...skali dgn lens pn potong...dasat...
aku rasa kalau ada yg bleh pomen pn...skru je bleh la sama kot...part2 lain mcm xberapa sama je..hehe

pulut mangga
11th July 2010, 09:36 AM
ader ke benda camni,kalau ader kt msia ni best la..