PDA

View Full Version : Gambar Pilihan 2010



aminorazmi
11th January 2011, 05:38 PM
Salam,
Saya pon nak ikut beberapa kawan-kawan yang lain letak gambar pilihan mereka sepanjang tahun 2010. Cumanya, saya memilih untuk letak gambar pilihan saya dalam aktiviti terakhir 2010. :)

Kebanyakan gambar ini hasil dari lawatan saya ke Negeri Sabah, sempena tahun baru yang lalu. Agak kesal sebenarnya, sebab tahun 2010 saya langsung tak berpeluang nak "buat gambar", selain daripada gambar ketika bertugas. Cemburu dengan kawan-kawan yang banyak kali berkesempatan keluar "buat gambar" beramai-ramai.

Moga tahun 2011 ini, saya kembali mempunyai ruang untuk praktis "buat gambar" semula.

*banyak gambar syok sendiri, hahahaha...

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/ARP2592.jpg
Petang di Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/ARP2626-copy.jpg
Lewat petang di Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/ARP2856.jpg
Banjaran Kinabalu ketika pagi daripada Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN4845.jpg
Lewat petang, 31 Disember 2010, Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN4850.jpg
Pemandangan matahari terbenam pada hari terakhir 2010, Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN4866.jpg
Potret salah seorang sahabat ketika senja terakhir 2010

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN4908.jpg
Tengahari di pantai

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5039.jpg
"Boatman" yang baru berlabuh di pantai bersama pelancong

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5330.jpg
Nelayan tradisional dari kaum Ubian, Pualu Mantanani Besar

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5350.jpg
Lewat petang di pantai, Pulau Mantanani Besar

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5461.jpg
Pagi yang mendung

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5862.jpg
Pemandangan Banjaran Kinabalu daripada Pulau Mantanani Besar

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5937.jpg
Pelancong asing dan jurulatih menyelam kesika sesi selam skuba

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN_4593.jpg
Jeti di Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN_4648.jpg
Lando, salah seorang sahabat ketika membuat terjunan di jeti Pulau Mantanani Kechil

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/ARP4014.jpg
Pemandangan matahari hampir terbenam di Tanjung Aru, Kota Kinabalu. Gambar ini dirakamkan ketika kunjungan saya ke sana pada bulan April, 2010

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN1124.jpg
Pemandangan Banjaran Crocker yang dilihat dari Mensilau, Kundansang, Sabah. Gambar ini dirakamkan ketika kunjungan saya ke sana pada bulan April, 2010

http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN1209.jpg
Traktor di Desa Cattle, Mensilau, Kundasang, Sabah, berlatarbelakangkan banjaran Kinabalu. Gambar ini dirakamkan ketika kunjungan saya ke sana pada bulan April, 2010

Terima Kasih

azmizi
11th January 2011, 05:41 PM
beh betul gambar 1st nga gambar jeti tuh bang min

beskalpancit
11th January 2011, 05:43 PM
walaweii.. berdarah idung ni tgk.. huhu, btw.. thanks for sharing :)

arulz
11th January 2011, 05:54 PM
sunset tu mmg gempak.....

zilzals
11th January 2011, 06:15 PM
siiri matahari yang sgt mengujakan .. subhanallah.. seronok ad eperkongsian mcm ni.. nak buat gaklah...
:)

mangkor
11th January 2011, 06:20 PM
apasal takde butang I Like arrr????

mataku
11th January 2011, 08:30 PM
pic 1, seperti saya sedang berada dilokasi tersebut....pehhhh saya kan nya...

muraisenja
11th January 2011, 09:07 PM
mantop...mantop...

Firdaus™
11th January 2011, 09:32 PM
Terbaik amin, gambar² sunset & sunrise yg bisa menyentuh 'rasa', semoga 2011 ni dapat meneruskan hasil² yang lagi cemerlang :)

mozakim
11th January 2011, 09:47 PM
sabah... memang menawan.... untung amin selalu dapat ke sana.. best2 :)

mangkor
11th January 2011, 09:55 PM
pat lima tahun dulu saya kerap merayau ke KK dan Kuching. Malangnya masa tu takde langsung niat nak berfotografi (kamera pun yelekk). kalau tidak, alangkahh

NazriAmran
12th January 2011, 08:57 AM
Menarik lah shot mata ikan tu...

samosa
12th January 2011, 09:31 AM
teruja tengok semua gambarnya...



http://www.aminorazmi.com/blog/wp-content/uploads/2011/01/MIN5330.jpgLighting yang baik.. macam dalam studio..

mazakel
12th January 2011, 09:44 AM
siri yg menarik....;)

safwan_wan
12th January 2011, 12:14 PM
terbaik.....
teruja tgk gmbr2 abg amin