PDA

View Full Version : Foto Outing | Karak Castle, Jordan



Kakisura
11th April 2011, 05:01 PM
Gambar mase outing ngan kawan2 di kubu tentera Rome yg ditawan oleh Panglima Solehuddin Al-Ayyubi dan bersama tentera beliau...
1#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/af6295327c.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
2#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/d2fbef3c78.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
3# Kubu Karak dr jauh..
http://www.freeimagehosting.net/uploads/86c46bcfef.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
4#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/21715a147a.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
5#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/1723da005b.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
6#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/9415b01276.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
7#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/63f1aa4d77.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
8# geng2 outing..
http://www.freeimagehosting.net/uploads/7e9ed2bbd9.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
9#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/5faee8df36.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
10#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/cc809e7fff.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)

Kakisura
11th April 2011, 05:02 PM
11#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/69038a0d67.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
12#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/88b6d42935.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
13#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/1a7e097760.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
14#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/5033a53163.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
15#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/1fffdf5926.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
16#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/03e35845dd.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
17#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/47008baa98.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
18#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/fd520b0e64.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
19#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/aa4b8909b3.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
20#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/2e37f20713.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)

Kakisura
11th April 2011, 05:04 PM
21#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/4a716dd61f.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
22#
http://www.freeimagehosting.net/uploads/c760164071.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)
23# lepas penat nembak,singgah kedai makan..ni name ye Syawarma,hirisan ayam bakar dibalut ngan roti..
http://www.freeimagehosting.net/uploads/b373c5e33a.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)

rangga
11th April 2011, 05:11 PM
thank for sharing bro...

fotokrapika
11th April 2011, 05:16 PM
bes2. kukuh lagi dan boleh tahan besar kubu tu.. dasat.

samosa
11th April 2011, 05:17 PM
waa best dapat melawat tempat bersejarah macam ni. thanks for sharing..

paling aku suka gambar no 23 syawarma tu. buat aku terasa lapar di petang hari yang hujan ini.. :D

w_ayih
12th April 2011, 05:07 PM
igt karak di Malaysia td.. rupernye jordan..
nice bro.. best2

matbolok
12th April 2011, 09:15 PM
thank for sharing...kenapa tempat mcm ni x ader lak org putih nak kaji mcm ner kajatuhan tentera rome yg konon kuat n berstrategik dlm peperangan?lg2 kubu yg begitu kukuh mcm nie...ambo kalu cita2 pahlawan terbilang islam ni memang teruja...rasa nak g je sana...mesti best....

mozakim
13th April 2011, 10:08 AM
perkongsian yang sangat mengujakan ... mekasih banyak2 bro ... kalau ada lagik jangan lupa sharing2 kat sini ... best !!!

Kakisura
14th April 2011, 02:26 AM
bg sy,tak kisah sgt kalu omputih yg kaji,yg penting org Islam sendiri yg kaji ttg sejarah2 lame dari semua aspek t'utamanye org arab sendiri...tapi sayangnye,org Islam(t'utamanye arab) tidak kaji dgn mendalam sejarah2 keungggulan Islam zaman dulu2..
insyaallah akan m'yusul..