PDA

View Full Version : Outing Melaka 17 Mei 2011



fiex69
16th May 2011, 10:10 AM
Salam kpd kalian semua..esok kan cuti..wesak..
xde ke sesape yang merancang nak pegi outing esok sekitar melaka...ke kalian lepak rumah jer..
kalau ader leh la gtaw...

suhaimi2
16th May 2011, 10:17 AM
aku plan nak bawak family g Zoo...tahun ni jer dah 3 kali agaknya pegi zoo...anak aku sibuk nak pegi... hihihi lgpun dapat voucher sempena family day...

fiex69
16th May 2011, 10:19 AM
...outim ngan famili? best2..hehe..

shearazi
16th May 2011, 10:20 AM
salam..aku rasa terperap kat umah kot.. byk album nak kena siapkan.. :P

izzamk
16th May 2011, 10:22 AM
salam..aku rasa terperap kat umah kot.. byk album nak kena siapkan.. :P

abam.. sabtu aritu teman pegi melaka.. tp teman xde nomot abam nk roger.. huk3...

shearazi
16th May 2011, 10:47 AM
abam.. sabtu aritu teman pegi melaka.. tp teman xde nomot abam nk roger.. huk3...

la yeke...xde wat apa pun sabtu lepas.. lepak istirehat je

shearazi
16th May 2011, 01:02 PM
aku plan nak bawak family g Zoo...tahun ni jer dah 3 kali agaknya pegi zoo...anak aku sibuk nak pegi... hihihi lgpun dapat voucher sempena family day...

pegi zoo pun menarik gak tu..tapi public holiday... sure gamai org