PDA

View Full Version : latihan...



bortaks
14th February 2009, 10:36 PM
http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/20009753.jpg?t=1234626121

gambar ni mmb sy tunang.dia takleh masuk umah tu yang temenung,so sy pun shoot..

Boogeyman
14th February 2009, 10:40 PM
http://srv.fotopages.com/2/20009753.jpg

gambar ni mmb sy tunang.dia takleh masuk umah tu yang temenung,so sy pun shoot..

Aku pun menung gak ni sbb tak leh nampak gambar. =))

bortaks
14th February 2009, 10:40 PM
apsal ar....

Boogeyman
14th February 2009, 10:43 PM
apsal ar....

Cuba guna flickr ke photobucket ke.

pistOL7
14th February 2009, 10:43 PM
sama2 la kita menung =))
ada yg tak kena nih...

bortaks
14th February 2009, 10:48 PM
sama2 la kita menung =))
ada yg tak kena nih...

har2...da try da cam contoh yg di bg....

bortaks
14th February 2009, 11:33 PM
http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/sungai.jpg?t=1234625140

ok har100x akhirnya.....gambar ni amik FRIM test je...pastu kene soal ngan ranjer kt situ da amik borang ke blum..skali belum da...

Boogeyman
14th February 2009, 11:48 PM
http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/sungai.jpg?t=1234625140

ok har100x akhirnya.....gambar ni amik FRIM test je...pastu kene soal ngan ranjer kt situ da amik borang ke blum..skali belum da...

Kat beloh mananya org termenung tu? Ish.

bortaks
14th February 2009, 11:55 PM
sa ada dah..kt first post tu huhuhu....

Boogeyman
15th February 2009, 12:17 AM
Dah siap crop ke gambor ni? Yang belum crop ada tak?

bortaks
15th February 2009, 12:22 AM
gambar kepala dogol tu, tu je yg ada..kalau yg tak usik ape2 lg gambar sungai tu..hehehe...

bortaks
15th February 2009, 01:01 AM
http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/sulam.jpg?t=1234630702

http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/agong.jpg?t=1234631169

http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/batu.jpg?t=1234631383

http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/corak.jpg?t=1234631522

http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/jam.jpg?t=1234631725

http://i674.photobucket.com/albums/vv110/bortaks/mata.jpg?t=1234631804

pistOL7
15th February 2009, 05:01 AM
selalu menembak, lama2 ok la botak... rajin2 tgok galeri foto kawan2... meniru ni biasanya cepat pandai...

mari sama2 kita belajar...

lawo air terjun... x hajak pon g nembak...

bortaks
15th February 2009, 05:32 AM
selalu menembak, lama2 ok la botak... rajin2 tgok galeri foto kawan2... meniru ni biasanya cepat pandai...

mari sama2 kita belajar...

lawo air terjun... x hajak pon g nembak...

haha..air tejun tu kt FRIM...ni nnt nak gi lagi ni nak amik untuk contest FRIM nyer...

Boogeyman
15th February 2009, 12:04 PM
haha..air tejun tu kt FRIM...ni nnt nak gi lagi ni nak amik untuk contest FRIM nyer...

Nak gi tu kabor la. Boleh gi skali.

bortaks
22nd February 2009, 05:14 AM
Nak gi tu kabor la. Boleh gi skali.

boleh takde hal huhuhu8-}