Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 49

Thread: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

  1. #31

    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Gombak
    Posts
    286

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    masyaALLAH..kejadian ini mmberi keinsafan..

  2. #32

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    28

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    subhanallah,

  3. #33

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Putrajaya
    Posts
    2,297

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    subhanallah...tiada apa yg nak dikatakan..Allah maha besar....

    tak lupa..... aku juga berbangga dengan kecekapan pihak bomba serta keperihatinan masyarakat sekeliling dan juga kesabaran seorang suami....

    terima kasih kerana berkongsi gambar..

  4. #34

    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Penang
    Posts
    288

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Alhamdulillah si isteri selamat. Terbayang wajah bini aku plak nih...

  5. #35

    Join Date
    Nov 2009
    Location
    shah alam
    Posts
    82

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Syukur Alhamdulillah dia selamat.....terima kasih kpd saudara yg sudi kongsi di sini...
    so touching....sedey

  6. #36

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Bidor, Malaysia
    Posts
    285

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Allah tu maha besar............tekojut abah dibuatnya......kalau nengokan kete....hanco....paling abah takut nak nengok jika gambar yg akhir sekali ada gambar perut terburau dan nampak ada anak......aduh........

    TQ kerana berkongsi pengelaman dan berjaya dapatkan gambar yg berharga ini.......
    Abah Along baru belajar ni.......tapi bleh le sikit-sikit ...ade le gambar skit2 kad
    http://syazhar.fotopages.com dan http://www.flickr.com/photos/dedaunhijau/ serta http://myfotoshoot.blogspot.com/

  7. #37

    Join Date
    Jul 2009
    Location
    B.Pahat,Johor/Batu Kikir, N.9.
    Posts
    174

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    maha suci Allah...

  8. #38

    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Kulim Hi-Tech
    Posts
    490

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Aku juga berada ditempat kejadian...
    memang terkejut tgk kereta wira tuh...

    thanks amruz share gambar...
    nak dijadikan cerita.. kejadian pula berlaku di depan Balai Bomba dan bersebelahan dengan Hospital..
    dan suami magsa katanya bekerja di hospital
    dan mangsa tinggal setaman dengan aku..

    tapi aku pula yg tak perasan...
    mana nak perasan.. taman aku.. 3500 unit umah dok ada...
    tak mampu utk aku mengenali kesemuanya..
    Regards:
    ©EdanHadi™
    Hp: 019-5691155

    http://www.edanhadi.com

  9. #39

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    itulah kuasa tuhan.. syabas awang.. berjaya mengingatkan semua pengguna jalan raya.. berhati2 memandu terutamaanya di ......
    hang dah jadi mcm pemberita

  10. #40

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Sungai Petani
    Posts
    30

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    fuad dah tugas aku di kat sini....dalam masa sama tugas sesama umat..sentiasa mengingati antara satu sesama yang lain.....melihat kebesaran illahi dan dalam masa yang sama dapat melihat betapa sayangnya ALLAH pada umat nabi muhammad s.a.w...

    "Apa pun renung-renungkan dan selamat beramal"
    amraz_78@yahoo.com
    http://amrazd90.blogspot.com/
    Nikon D90 + Kit lens
    016-6840106

  11. #41

    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Kota Kinabalu
    Posts
    3

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    aku menangis sambil melihat gmbr ini...syukur kepada Tuhan kerana memanjangkan usia ibu dan anak dlm kandungan...terima kasih kpd sodara amraz kerana sudi berkongsi cerita yg penuh dgn pengajaran ini...

  12. #42

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Saujana Damansara
    Posts
    3,103

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    La haula wala quwwata illa billa hil aliyyil azim. Maha Suci Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

    Semoga cerita ini memberi keinsafan kepada kita semua dan dapat mengingatkan kita kepada Kebesaran Allah Yang Maha Esa.

    Insyaallah. Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

  13. #43

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia, Malaysia
    Posts
    58

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Sungguh hebat kuasa Allah.......Semoga semua ini menjadi pengajaran kepada kita semua.

  14. #44

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    selayang
    Posts
    132

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    betapa besar kuasa tuhan yg menciptakan...thanks bro krn berkongsi cite2 yg menginsafkan dr mcm ni.

  15. #45

    Join Date
    May 2010
    Location
    Kajang, Malaysia, Malaysia
    Posts
    38

    Re: Hidup Kali Kedua | Ibu Sarat Mengandung Dihempap Kren

    Kuasa Allah mengatasi segala-galanya, Allahu akbar.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •