Results 1 to 9 of 9

Thread: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

  1. #1

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Pagi sebelum bertolak, sumbat segala mak nenek harta karun masuk keta



    Dlm perjalanan, terjumpa lori gila



    Anak² hepi sebab pegi jalan-jalan







    Singgah solat di masjid di Rompin



    Udah sampaiii... jenuh gila nak cari tempat ni sampai ke malam, maklum le tak pernah marii...



    Anak² hepi bukan main bila dengar bunyi ombak laut



    Sekitar Coconut Beach Chalet













    Bah, bila bleh mandi laut nihh???
















  2. #2

    Join Date
    May 2009
    Location
    Orang Melaka Tinggal di Cherating...
    Posts
    281

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Wahhh bro mangkor... ni bercuti kat mana lak niii.. kau ganti yang xberapa ok masa kat terengganu ari tuh ke... nice picture sharing bro..

  3. #3

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    cyberjaya
    Posts
    4,337

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    aku macam kenal la resort ni. ada gamba full ka??
    Mengkomen lebih senang daripada membuat apa yang dikomen sendiri.....

  4. #4

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Quote Originally Posted by fazzrea View Post
    Wahhh bro mangkor... ni bercuti kat mana lak niii.. kau ganti yang xberapa ok masa kat terengganu ari tuh ke... nice picture sharing bro..
    pegi situ dah lama dahh… 26-28 Feb 2010. Cuma malas nak post kat sini sebelum nihhh… masa tu baru pakai D3k ni…

    Quote Originally Posted by akuss15 View Post
    aku macam kenal la resort ni. ada gamba full ka??
    akuss, banyak sangat le gambirnyee… ko pegi kat sini ajelahhh

    http://s11.photobucket.com/albums/a2...%20Feb%202010/

  5. #5

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kuantan
    Posts
    8,263

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Pantai Pasir Lanun kat Penyabung nih memang lawa..
    memang destinasi percutian yg menarik..

    masa kawan bercuti kat sana ngan keluarga pun ada jugok kawan shot sikit-sikit..

    gambor ada kat SINI

  6. #6

    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Mersing & Shah Alam
    Posts
    182

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    penyabong memang best..mersing pon best gak..kalo bro gune jalan kluang, kahang, mersing mesti bro lalu depan umah mak n abah saye..felda nitar 01..
    make.believe
    www.feruzahmad.com

  7. #7

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    cyberjaya
    Posts
    4,337

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Quote Originally Posted by mangkor View Post

    akuss, banyak sangat le gambirnyee… ko pegi kat sini ajelahhh

    http://s11.photobucket.com/albums/a2...%20Feb%202010/
    sah. resort paling hujungkan?? kalau betol... resort tu kepunyaan abang ipar housemate saya.... mmg chantek tempat tu.... berbaloi2....
    Mengkomen lebih senang daripada membuat apa yang dikomen sendiri.....

  8. #8

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    aku memang suka tempat ni sebab pantainye landai jauh ke tengah (cetek), ombak plak tak kuat sebab lindung dek pulau. sehsuai le utk budak² mandi laut sebab tak bahaya.

    cuma satu aje la, masalah nak makan sebab kat situ kedai makan tak banyak, jadi penuh sesak le.

    itu ari aku bawak dapur sekali. masak kat chalet...
    Last edited by mangkor; 14th May 2010 at 11:39 AM.

  9. #9

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Pantai Pasir Lanun, Penyabong

    Quote Originally Posted by dR ali View Post
    Pantai Pasir Lanun kat Penyabung nih memang lawa..
    memang destinasi percutian yg menarik..

    masa kawan bercuti kat sana ngan keluarga pun ada jugok kawan shot sikit-sikit..

    gambor ada kat SINI
    wahhh doktor, shot yg manteppp...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •