Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 65

Thread: Selamba Buang Nasi Tepi Jalan

  1. #16

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    kalau aku la, aku pekik kuatĀ² kat depa, "KAYU! BATU! PAKU! SIMEN!!!..."

  2. #17

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Penang,Baling,Perlis
    Posts
    180

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    cehhh mmg takdak sivik tui la...ni mesti dia naik accord...

  3. #18

    Join Date
    May 2010
    Location
    KB/KL/KUANTAN
    Posts
    2,273

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Quote Originally Posted by fazzrea View Post
    hahahaaaa... yang berak tu aku xleh nk kata apa lah... yang aku heran akus buleh makan aiskrim sambil tgk org berakk.. hahahaaaaa SELAMBERRR
    akuss lg selera mkn eskrim smbil tgk org berak..hahaha caboott!!

  4. #19

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Batu Pahat, Johor
    Posts
    1,682

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Bangsa tu, dah terkanal memang dah kebiasaan takde sivik. Kat maner-maner pong biasa kita jumpa bangsa tu juga buat perangai tak senonoh macam tu. Bukan budak kecik jer. Uncle tua pong penah jumma. Biasa ler, kaum tu maner tau hormat orang sekeliling kiter. Jarang ah kiter jumper mereka hormat orang sekeliling macam kiter ni.

    Tapi aku heran, mengapa kat Singapura kita susah sangat nak jumpa perangai tak senonoh macm tu. Dulu ader satu ketika mereka buat perangai giler kat dalam lift. Pastu pemerintah mereka buat sesaper buat perangai giler tu terus dikurung dalam lift, lift tak boleh bukak dan mereka tak boleh kuar sehari suntuk. Tu jer cara nak bagi depa sivik.

    Kat jalan raya pong ramai gak tak der sivik. Aku raser pemerintah kena buat sesuatu gak. Boleh gak tiru cara pemerintah mereka ajar bangsa yang tak tau sivik dan tak tau menghormati orang lain nih. Contohnya, dulu boleh makan gula getah, tapi sebab ramai takder sivik pemerintah mereka buat law baru. Tengok macam mana depa ajar mereka ilmu sivik pada mereka yang makan gula-gula getah.

  5. #20

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    subang jaya| sunway | shahalam | sungkai perak
    Posts
    1,377

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    cicah gn stobery sedap tuh..kalah stobery cekolat woo

  6. #21

    Join Date
    May 2010
    Posts
    16

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    ish2 pengotor btul...

  7. #22

    Join Date
    Nov 2009
    Location
    putrajaya
    Posts
    39

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    ada sekali tu pernah jumpa, dia bagi anak dia kencing dalam sinki tempat orang basuh tangan dalam macd di alor setar... terus tak jadi nak guna sinki tu... teruk betul

  8. #23

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Balai Polis Bkt Kepong
    Posts
    11,513

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    wah kkakakaka patut aku masuk satu lif di singapore dia tulis berak dalam lif denda sd 500 000
    artist always say "great images" , " great colour", "perfect timing"..but gearhead always says "what camera did you use" . what lens did you use?", " can we see the EXIF data for the picture"..wakakakakka

  9. #24

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    pj, sunway, bangsar, shah alam ,kb
    Posts
    4,955

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Bila kita pentingkan diri sendiri tanpa pedulikan orang lain ini la jadinya..asal lepas diri kita, diri orang lain tak peduli...hai manusia-manusia

  10. #25

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Angry Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Quote Originally Posted by azmizi View Post
    Bila kita pentingkan diri sendiri tanpa pedulikan orang lain ini la jadinya..asal lepas diri kita, diri orang lain tak peduli...hai manusia-manusia
    akal ada di level buku lali jer sepesis cam nims... mau kasi sula je .. huhhhhh

  11. #26

    Join Date
    Jun 2010
    Location
    kuala kubu>penang
    Posts
    37

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    JIJIK BETOL,
    PENGOTOR PUNYA ORANG.
    HOBI la tu berak tepi jalan.

  12. #27

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    KL, Selangor, Melaka, Perak
    Posts
    354

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Quote Originally Posted by shahril11 View Post
    ada sekali tu pernah jumpa, dia bagi anak dia kencing dalam sinki tempat orang basuh tangan dalam macd di alor setar... terus tak jadi nak guna sinki tu... teruk betul
    ni aku pnah tgk gk.. lagi sengal ke pe..
    A good photograph is knowing where to stand

  13. #28

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Batu Pahat, Johor
    Posts
    1,682

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    Quote Originally Posted by buttet View Post
    wah kkakakaka patut aku masuk satu lif di singapore dia tulis berak dalam lif denda sd 500 000
    Tu ler pasal avam buttet nak berak tak jadik.

  14. #29

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Spiderville
    Posts
    6,685

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    aku pernah jumpa orang buat perangai camni kat taman ros di cameron highland. kat tepi batas ros lak tu. padahal kat taman tu ada tandas, nak gak kencing kat tepi batas tempat orang lalu.
    Shoot all the way because that's the way to shoot.

    Spider Blog: http://malaysianspiders.blogspot.com

    Spider Directory: http://www.flickr.com/photos/labah-labah/

  15. #30

    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Muadzam Shah, Kuantan, Pasir Gudang
    Posts
    224

    Re: Selamber BERAK tepi jalan

    patutnye ko kne close up, baru dia reti skit..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •