Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

  1. #1

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Wink Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Salam ....

    Siri Gunung Berapi Tangkuban Perahu di Bandung dari lawatan 3 minggu lepas. Yang dah biasa ke Bandung mesti akan ke tempat ni, destinasi wajib la jugak, tapi gunung berapi ni dah takde kuar api, tinggal kuar asap jek, tu pun sket2 jek... dah pencen

    #1


    #2


    #4


    #5


    #6


    #7


    #8

  2. #2

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Di Sini
    Posts
    7,522

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    hebak mozakim...thehehehe...

  3. #3

    Join Date
    May 2010
    Location
    KB/KL/KUANTAN
    Posts
    2,273

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    ganah abam mozakim...upload lg byk2 ek

  4. #4

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kuantan
    Posts
    8,264

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Luarbiasa..

  5. #5

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    B.B.Bangi n KB
    Posts
    785

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    kemas....cun bro...bila la bule p sana nih...

  6. #6

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Quote Originally Posted by dome View Post
    hebak mozakim...thehehehe...
    uhuhu.. mekasih masta Dome, dops sehebak tuan lagik

    Quote Originally Posted by SunnySakura View Post
    ganah abam mozakim...upload lg byk2 ek
    ihhh2, manade ganah Sunny, sopan santun lagi nims... koleksi poms tak seberapa kalu nak haplod banyak2...

    Quote Originally Posted by dR ali View Post
    Luarbiasa..
    mekasih Doc, gambar2 Doc yang terlalu luarbiasa sentiasa jadi rujukan ...

    Quote Originally Posted by mazakel View Post
    kemas....cun bro...bila la bule p sana nih...
    TQ maza, insyaAllah satu hari nanti pasti akan sampai ... aminnnn

  7. #7

    Join Date
    Sep 2008
    Location
    University of Malaya
    Posts
    900

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    beh beh.... belum ade rezeki lagi nak ke sini...

    up lg...

  8. #8

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Quote Originally Posted by emran View Post
    beh beh.... belum ade rezeki lagi nak ke sini...

    up lg...
    mekasih tuan ... nampak gaya nak ke Makassar plak tu? lagi behhhhh..






  9. #9

    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Bentong Pahang
    Posts
    173

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    memang cantik.....

  10. #10

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    shah alam - muar - bp
    Posts
    292

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    cantik2 gmbr masta abam mozakim...up lagi la gmbr abam...
    InsyaAllah tahun depan sampai la sana...tiket dah book dah..hehe

  11. #11

    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Salak Tinggi, Sepang
    Posts
    786

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    tahun lepas saya dah gi sini. yang tak tahan kat kawasan ni ramai indon dok ngikut kita jer sampai ler kita beli barang yg dia jual.

  12. #12

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Quote Originally Posted by cikdin View Post
    cantik2 gmbr masta abam mozakim...up lagi la gmbr abam...
    InsyaAllah tahun depan sampai la sana...tiket dah book dah..hehe
    mekasih tuan ... koleksi bandung dah takde stok... huhuhu

    Quote Originally Posted by adavirus View Post
    tahun lepas saya dah gi sini. yang tak tahan kat kawasan ni ramai indon dok ngikut kita jer sampai ler kita beli barang yg dia jual.
    hehee.. memang pun, sebab tu pak supir dah pesan ngan kitorang... jangan layan langsung kalau tanak beli... buat dek jek

  13. #13

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Bidor, Malaysia
    Posts
    285

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    lawa2 gambo2 nye zaki......
    Abah Along baru belajar ni.......tapi bleh le sikit-sikit ...ade le gambar skit2 kad
    http://syazhar.fotopages.com dan http://www.flickr.com/photos/dedaunhijau/ serta http://myfotoshoot.blogspot.com/

  14. #14

    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    1,932

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    memang menawan sekali....

  15. #15

    Re: Gunung Tangkuban Parahu, Bandung Indonesia

    Quote Originally Posted by mozakim View Post
    mekasih tuan ... nampak gaya nak ke Makassar plak tu? lagi behhhhh..





    cantik la bro.... nak tanya gambo2 bro edit or tak eh...

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •