Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: k b k

  1. #1

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    k b k

    Salam warga FMDC..

    Pertama kali dalam hidup saya.. menjejakkan kali ke bumi Kelantan.. Kota Baharu
    Dengan semangat berkobar2.. walaupun dah hampir 9 jam memandu.. saya pikul gak camera dan lense yang ada untuk dapat gambar2 nie dan saya kongsi bersama warga FMDC semua..

    Harap anda semua suka dengan gambar2 nie..


    Sampai dah agak lewat malam.. nasib baik tak sesat.
    Kita dok hotel biasa je kali nie.. tapi sangat dekat dengan bandar. Jalan kaki je kalau nak kemana2..


    1



    2



    3



    4


  2. #2

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    atas bumi bawah langit - kulim ■ jitra
    Posts
    1,614

    Re: k b k

    i like fullframe lens color....siap ada 'mata ikan' lagi...

  3. #3

    Re: k b k

    smart gambar bro..
    lagi2 no dua tu.. fisheye yek... sry kalo silap.. hehe

  4. #4

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k

    Makcik nie jaul ikan kering kalau tak silap saya..



    5

  5. #5

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k

    Kemudian naik atas.. tengok apa ada..



    6



    7



  6. #6

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k

    Tu dia.. hamik kau..



    8



    9



    10


    Orang sana kata, kalau pelanggan pertama beli.. dia kasi harga special sikit.. "harga pecoh telo"..
    Tapi kalau beli satu tak pe la.. kalau banyak2 dah jadi "harga pecoh perout" tu..

  7. #7

    Re: k b k

    Suka gambar yang #3 tu...

  8. #8

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k

    Quote Originally Posted by i'm nikonian View Post
    i like fullframe lens color....siap ada 'mata ikan' lagi...
    Quote Originally Posted by zackrockafella View Post
    smart gambar bro..
    lagi2 no dua tu.. fisheye yek... sry kalo silap.. hehe
    Ya.. gambar no 2 tu guna fisheye lens tu
    Thanks..



    Quote Originally Posted by NazriAmran View Post
    Suka gambar yang #3 tu...
    Thanks..

  9. #9

    Re: k b k

    Quote Originally Posted by malek View Post

    Orang sana kata, kalau pelanggan pertama beli.. dia kasi harga special sikit.. "harga pecoh telo"..
    Tapi kalau beli satu tak pe la.. kalau banyak2 dah jadi "harga pecoh perout" tu..
    kalo beli belako dia pnggil hargo pecoh palo..ekekeke
    PIXELKEMBARA.COM

  10. #10

    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Gombak
    Posts
    699

    Re: k b k

    sakit mate tengok pict nie semua aduh sakitnyer..............
    ape pun pict memang cantik........

  11. #11

    Join Date
    Nov 2008
    Location
    melaka,batu berendam
    Posts
    213

    Re: k b k

    wah doc pict no 2.. tu.. doc mariam beli per tu..sarapan pagi ker..hehehehe

  12. #12

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k

    Katanya barang2 kat sini tak dapat kat tempat2 lain..



    11



    12



  13. #13

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Batu Pahat, Johor
    Posts
    1,682

    Re: k b k

    Quote Originally Posted by malek View Post
    Salam warga FMDC..

    Pertama kali dalam hidup saya.. menjejakkan kali ke bumi Kelantan.. Kota Baharu
    Dengan semangat berkobar2.. walaupun dah hampir 9 jam memandu.. saya pikul gak camera dan lense yang ada untuk dapat gambar2 nie dan saya kongsi bersama warga FMDC semua..

    Harap anda semua suka dengan gambar2 nie..


    Sampai dah agak lewat malam.. nasib baik tak sesat.
    Kita dok hotel biasa je kali nie.. tapi sangat dekat dengan bandar. Jalan kaki je kalau nak kemana2..


    1



    2



    3



    4

    Saya pun belum pernah sampai Kelantan. Dah rancang nak pegi asyik kena musim banjir. Dah tu la masa cuti panjang yang ader. Wah pukulan fullframe. Sungguh mengoda. Banyak gambo kain. Tentu banyak shopping yek.

  14. #14

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k



    13



  15. #15

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,596

    Re: k b k



    14


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •