Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 82

Thread: SK Sayong Pinang

  1. #16

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by NazriAmran View Post
    Boleh la ajak geng-geng FMDC turun sana kita buat photoshoot... Kalau tak ramai yang nak gi, saya sorang pun sanggup turun...........
    yup setuju sangat2,,sbb dekat ngan rumah aq haha...abam nazri kalau jadi nak turun PM saya la..boleh korek2 ilmu abam, nnti saya belanja makan baryani makam sayong..

  2. #17

    Re: SK Sayong Pinang

    Kat mana sebenarnya tempat nie?
    :: Setulus kasih aku sampaikan kerlipan shutter dipertontonkan.. ::

  3. #18

    Re: SK Sayong Pinang

    xsangka ada orang bandar tenggara kat sini...
    salam perkenalan...

    en nazri, tempat ni dekat negeri johor dalam daerah kulai...

  4. #19

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by NazriAmran View Post
    Kat mana sebenarnya tempat nie?
    Terletak didlm daerah Kota Tinggi..Kalau dari KL exit di Kulaijaya,then menuju kearah Kota Tinggi melalui jalan Bandar Tengara then menuju ke Air terjun Kota Tinggi.

    http://86azhar.blogspot.com/2009/10/...inangkota.html
    Kredit to mr Azhar.

  5. #20

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by nerd104 View Post
    xsangka ada orang bandar tenggara kat sini...
    salam perkenalan...
    salam perkenalan dari saya juga..hehe saya selalu ke lombong di pasir intan...memancing.

  6. #21

    Re: SK Sayong Pinang

    memancing, hmmm hobi paling femes area sini...
    Last edited by nerd104; 16th June 2011 at 04:28 PM.

  7. #22

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by nerd104 View Post
    memancing, hmmm hobi paling femes area sini...

    saya xpandai memancing, juz main bola je petang2 kat stadium...
    hehe..saya dah tak pandai main bola sejak ligamen lutut kiri saya koyak...perut pun dah boroi..

  8. #23

    Re: SK Sayong Pinang

    duduk di mana?
    Last edited by nerd104; 16th June 2011 at 04:29 PM.

  9. #24

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by nerd104 View Post
    duduk di mana?
    mana la tau blh sama2 pegi ngeteh satu hari nanti

    saya duduk di taman anggerik
    insyallah...dekat dah tu..saya 5/7...depan gelanggang, boleh jadi lagu nih...hahaha...

  10. #25

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Blue Planet
    Posts
    845

    Re: SK Sayong Pinang

    gambar abang nerd104 sumenye mmg cantik2. anda idola sy dulu kini dan selamanya
    mataku adalah kameraku, tapi kameraku bukanlah mataku

    http://www.pesonaimage.com
    http://twitter.com/pesonaimage

  11. #26

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by metaroyal View Post
    salam perkenalan dari saya juga..hehe saya selalu ke lombong di pasir intan...memancing.
    guna ryobi metaroyal mancing kat lombong??? overkill... ahahahah lariiikkk

  12. #27

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by zzoux View Post
    gambar abang nerd104 sumenye mmg cantik2. anda idola sy dulu kini dan selamanya
    nampak je avatar abam zzoux aq terus keluar ikut itu pintu besar....

  13. #28

    Join Date
    May 2010
    Location
    BDR TENGGARA
    Posts
    721

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by mangkor View Post
    guna ryobi metaroyal mancing kat lombong??? overkill... ahahahah lariiikkk
    hahaha...kantol !!! im a meat hunter...
    Last edited by metaroyal; 19th January 2011 at 01:23 AM.

  14. #29

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by zzoux View Post
    gambar abang nerd104 sumenye mmg cantik2. anda idola sy dulu kini dan selamanya
    adeiii...
    dimana2 ade org tua ni...
    xleh nak lari lansung...
    next week insyaallah saya turun kl...
    lame xlepak kat mamak yg kite slalo lepak tu...

  15. #30

    Re: SK Sayong Pinang

    Quote Originally Posted by metaroyal View Post
    insyallah...dekat dah tu..saya 5/7...depan gelanggang, boleh jadi lagu nih...hahaha...
    depan gelangang?
    means depan gelanggang main takraw tu la...
    hmmm...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •