Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 151 to 158 of 158

Thread: Sony NEX-5

  1. #151

    Join Date
    Jan 2011
    Location
    rumah kotai pekerja kontrak
    Posts
    1,028

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    alhamdulillah, saya dah memiliki NEX 6 baru-baru ni. ada thread yang kupas tentang NEX 6 tak kat sini?
    syukran...ustaz masih sudi ke sini...lama tak nampak ustaz....tahniah jugak ada NEX6...ustaz bukaklah thread baru tentang NEX6..

  2. #152

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    k.Rompin-keratong-Putrajaya........
    Posts
    228

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    alhamdulillah, saya dah memiliki NEX 6 baru-baru ni. ada thread yang kupas tentang NEX 6 tak kat sini?
    wow...tahniah....mantop nex6

  3. #153

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    295

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by miesterzenz View Post
    syukran...ustaz masih sudi ke sini...lama tak nampak ustaz....tahniah jugak ada NEX6...ustaz bukaklah thread baru tentang NEX6..
    saya terharu sahabat saya perasan ketiadaan saya dalam tempoh yang agak lama.saya kena naik kapal baru-baru ni. disamping aktiviti ceramah di beberapa tempat lain, menyebabkan masa saya jadi terbatas. walaubagaimanapun, fotomedia tetap ada dihati saya.
    faqir ilallah;
    mohd jaafarudin bin md ali

  4. #154

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    295

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by mr.fiza View Post
    wow...tahniah....mantop nex6
    sedang explore kegunaannyatapi yang penting,ianya mudah nak dibawa.ringan tapi memiliki kualiti gambar yang baik
    faqir ilallah;
    mohd jaafarudin bin md ali

  5. The Following User Like This Post:


  6. #155

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    sedang explore kegunaannyatapi yang penting,ianya mudah nak dibawa.ringan tapi memiliki kualiti gambar yang baik
    Tahniah, pilihan yang sangat baik jika nakkan kualiti yang bagus dengan sistem yang kecil & ringan... sistem kamera mirrorless memang jadi pilihan skang nim. Tak kira Sony, Canon, Nikon, Panasonic & sbgnya.... selamat berkarya semula ustaz

  7. #156

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    295

    Re: Sony NEX-5

    Quote Originally Posted by mozakim View Post
    Tahniah, pilihan yang sangat baik jika nakkan kualiti yang bagus dengan sistem yang kecil & ringan... sistem kamera mirrorless memang jadi pilihan skang nim. Tak kira Sony, Canon, Nikon, Panasonic & sbgnya.... selamat berkarya semula ustaz
    harapnya saya tak tersisih dikalangan pemegang gear yang besar/mewah (DSLR) maklumla..kita dah jadi orang kerdil dengan gear yang kerdil
    faqir ilallah;
    mohd jaafarudin bin md ali

  8. #157

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492
    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    harapnya saya tak tersisih dikalangan pemegang gear yang besar/mewah (DSLR) maklumla..kita dah jadi orang kerdil dengan gear yang kerdil
    Hehehe.... pasti tidak ustaz, Nex6 tu kecil cili padi... saiz je kecik tp rega dia x kecik gop... teman pun ade sebijik... tp model lama beli 2nd je.. Nex5N

    Di antor menggunakan Henpong cap Android dengan Tapatalk

  9. #158

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    cheras
    Posts
    1,058

    Re: Sony NEX-5

    jom jual gambarpistolseven gallery

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •