Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 81

Thread: Bersih 2.0 (2011)

  1. #31

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    pj, sunway, bangsar, shah alam ,kb
    Posts
    4,955

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    Syabaz saudara azmizi..gabungan wide dn tele yg sgt baik..azmizi ni simple orgnya..mula2 jmpa agk terkejut jgk sebab dtg cuma memakai sandalsaya takut masa lari tercicir sandal tu.tp nyata byk perkara yg saya kena belajar dgn beliau..saya hrp 1 hari nnti sy akn jmpa lg dgn beliau dn kengkawan yg lain insyaAllah..
    sukran ustad..seronok berjumpa ustad jaafar..sebenarnya cabaran tangkap gmbar ni klu kita cerita kt orang byk kali pon tak sama rase feel dia..nikmatnya lain mcm...dihambat dikejar dan dibedil gas pemedih mata (nk gi Palestin tak dpt, dpt pengalaman nih pon dah agak camner peritnya di Palestin)..kongsi je rla gamaba2 ustad..jgn malu2..nasib baik ari tuh hujan lebat sekejap so gas pemedih mata tidak memberi kesan pada mata saya walaupon jaraknya boleh dikatekan dekat jugak laa..Agi hidup agi gelaban ustad hehehe...

    **tu slipar crocs ustad..dia ade getah tahan dari jatuh kt belakang tumit..tarik pon tak akan lepas punya..ringan pon ringan..

  2. #32

    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Bandar Kinrara, Puchong
    Posts
    282

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    Syabaz saudara azmizi..gabungan wide dn tele yg sgt baik..azmizi ni simple orgnya..mula2 jmpa agk terkejut jgk sebab dtg cuma memakai sandalsaya takut masa lari tercicir sandal tu.tp nyata byk perkara yg saya kena belajar dgn beliau..saya hrp 1 hari nnti sy akn jmpa lg dgn beliau dn kengkawan yg lain insyaAllah..
    saya pergi sorang2 je. dari b.jalil->kl sentral. dalam 5 lokasi saya pergi, kena tahan (3x check bag)
    mugkin 10-15km berjalan ... kaki masih lenguh sampai semalam. bukit tabur tak teruk mcm ni hahaha

    ...
    G+ | FB

  3. #33

    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Subang Perdana
    Posts
    903

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by azmizi View Post

    **tu slipar crocs ustad..dia ade getah tahan dari jatuh kt belakang tumit..tarik pon tak akan lepas punya..ringan pon ringan..
    saye pon pake crocs juge..rm15 kat subang jaye..kehkeh

  4. #34

    Join Date
    Jan 2011
    Location
    rumah kotai pekerja kontrak
    Posts
    1,028

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    pertembungan dalam perjuangan......satu hari dalam sejarah.

  5. #35

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    kebenaran yg tak dapat dinafikan...

  6. #36

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Pasir Gudang
    Posts
    284

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    terima kasih kerana berkongsi. Pengalaman yg tak dapat di beli dgn wang ringgit. takde rezki lagi nak shoot camni, org rumah bole tunda kursus kat kl minggu depan...haiishh.

  7. #37

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Kenapa majoriti MELAYU... mana kaum lain... bukan nk anti perkauman @ nk hangatkan keadaan. tp tolong fikirkan............ Ini semua bukan budaya kita yang diperjuangkan oleh orang tua kita sebelum merdeka lagi.

  8. #38

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    k. terengganu, shah alam(dah merantau ke kedah - UUM),
    Posts
    1,454

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by InfinitePHOTO View Post
    Kenapa majoriti MELAYU... mana kaum lain... bukan nk anti perkauman @ nk hangatkan keadaan. tp tolong fikirkan............ Ini semua bukan budaya kita yang diperjuangkan oleh orang tua kita sebelum merdeka lagi.
    Maaf tuan. ni thread fotografi. sekadar share gambar. tak perlu bangkit kan isu itu. takut nanti jadi salah faham dan ada yang tersinggung
    maaf ye. sekadar mengingat.


    *sy tak sokong dan tak pula membantah perhimpunan bersih*

  9. The Following 3 Users Like This Post:


  10. #39

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Pasir Gudang
    Posts
    284

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    setuju, thread ni untuk berkongsi gambar yg sesuai dgn tajuk

  11. #40

    Join Date
    Feb 2011
    Location
    damansara, k.l
    Posts
    81

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    memang satu perkongsian yang hebat.... tahniah dan terima kasih... up la lagi....
    bersih ni dh berlambak diperdebatkan, banyak pro dan kontranye. kat sini x perlu rasenye...

  12. #41

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Depan PC sekarang ni
    Posts
    800

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    best la gambar-gambar yang takkan keluar Tv dgn paper arus perdana
    Hargai Ilmu Sebagai Bekalan Hidup Bukan Sebagai Alat Untuk Menunjuk-Nunjuk

  13. #42

    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Subang Perdana
    Posts
    903

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by InfinitePHOTO View Post
    Kenapa majoriti MELAYU... mana kaum lain... bukan nk anti perkauman @ nk hangatkan keadaan. tp tolong fikirkan............ Ini semua bukan budaya kita yang diperjuangkan oleh orang tua kita sebelum merdeka lagi.
    niat saya adalah untuk mencari pengalaman dalam genre fotojurnalism bersama media sahaja..tidak berniat untuk mengganggu ideologi mana2 pihak di fotomedia ini..
    Last edited by kurunabad; 13th July 2011 at 12:56 PM.

  14. #43

    Join Date
    May 2011
    Location
    Tanjong Malim - Perak
    Posts
    149

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    gambar menceritakan segalanya...besttt...

  15. #44

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by InfinitePHOTO View Post
    Kenapa majoriti MELAYU... mana kaum lain... bukan nk anti perkauman @ nk hangatkan keadaan. tp tolong fikirkan............ Ini semua bukan budaya kita yang diperjuangkan oleh orang tua kita sebelum merdeka lagi.
    jika ini berbicara isu politik, teman rasa ini bukan medan yang sesuai, dah ada forum khas untuk debat politik di luar sana ....

  16. The Following 3 Users Like This Post:


  17. #45

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    pj, sunway, bangsar, shah alam ,kb
    Posts
    4,955

    Re: Bersih 2.0 (2011)

    Quote Originally Posted by mozakim View Post
    jika ini berbicara isu politik, teman rasa ini bukan medan yang sesuai, dah ada forum khas untuk debat politik di luar sana ....
    niat saya berkongsi gambar hanyala untuk membuat liputan sebenar keadaan sana..mcm hiruk pikuk nya diorang berlari2 tuh ada dlm gamabr saya..gambar itu adalah keadaan sebenar yang mungkin tidak ada dlm arus perdana (bak kate saudara fazzawan)..perkongsian untuk kawan2 yg mungkin tak berani turun kepadang mase tuh..gambar saya ini tidak mewakili maner2 wakil politik..klu hindraf atau perkasa atau patriot sendiri wat demo maner2 pon insyaallah saya turun..bagi saya picture 1st talk later ...

  18. The Following 3 Users Like This Post:


Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •