Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 18 of 18

Thread: Teknik Tampal Layer

  1. #16

    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Gombak@kuantan
    Posts
    421

    Re: Teknik Tampal Layer

    Quote Originally Posted by mangkor View Post
    ye ke?

    bilik bujang saya dulu penuh berserabut dgn peralatan mancing, barang2 motorsikal, racing suit, gitar, amplifier dan hentah apa benda lagi.

    yg tak sedapnya kat ruang tamu penuh ngan botoi ayor haram sebab member serumah jenis rusak akhlak. penyudahnya saya lari malam sebab tak sanggup lagi dah nak bersabar bila diaorang melalak melolong di tengah malam sebab udah pekena ganja dan ayor setan. kot nanti ada jiran2 komplen report ngan polis, ngan saya2 sekali kena hangkut ke balai.. hadohhhh
    huishhh....sib baik abam mangkor tak terjebak sekali hehehehehe....

  2. #17

    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Gombak
    Posts
    180

    Re: Teknik Tampal Layer


  3. #18

    Join Date
    May 2011
    Location
    Ipoh
    Posts
    54

    Re: Teknik Tampal Layer

    Quote Originally Posted by paizero View Post
    tipuuuu..ko ade kembar 3 kan..pastu pakai baju sama kan..kan..hehehehe..gurau je bro..thanks for sharing..

    hahaha...ni bukan aku la....ni la abg long fadil...abg kawasan kl....dia mmg ada kembar...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •