Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 18 of 18

Thread: Mercedes CLK DTM

  1. #16

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Mercedes CLK DTM

    hanty sekarang memang dah kaya pun. ahahhaa kamera sampai dua, jam tangan hentah berapa guni pulak ada. tu tak masuk brooch lagi, beskal dan hentah apa menda lagi.. wakakkakaa

  2. #17

    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Bandar Tenggara, Johor.
    Posts
    19

    Re: Mercedes CLK DTM

    Quote Originally Posted by zainzubir View Post
    takperlah,dah rezeki empunya tuan kereta sedemikian rupa...biarlah dia nak beli apa sekalipun, esok2 manatau tetiba hanty kaya raya gak..jgn korang kata ini itu lak ya...(sambil berangan2 pakai cincin 24k)
    kwn pn nk jugak pakai
    "Buah Cempedak Di luar Pagar"
    "Saya Budak baru Belajar"

  3. #18

    Join Date
    May 2009
    Location
    Orang Melaka Tinggal di Cherating...
    Posts
    281

    Re: Mercedes CLK DTM

    tgk kereta ni ingatkan saya pada sorang pelanggan kat kedai keropok mak mertua, kebetulan masa tu saya jaga. kereta dia mmg hebat tapi yg lebih menarik budi bahasa dia jauh lbh hebat. zaman sekarang susah nk cari anak muda hebat mcm tu.. dia masuk kedai call mak dia tanya mak dia nk itu nak ini. adusss sejok perot mak mengandongg.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •