Results 1 to 10 of 10

Thread: Projek haram - DIY

  1. #1

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Projek haram - DIY

    Ada sesuatu aku nak buat dgn besi buruk ni...


  2. #2

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Projek haram - DIY

    tunjukkan hasilnya..
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  3. #3

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Skudai, Johor, Malaysia, Malaysia
    Posts
    354

    Re: Projek haram - DIY

    saya menanti hasilnya dengan penuh kesabaran..

  4. #4

    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    46

    Re: Projek haram - DIY

    aku juga menanti dgn sabar.. apeke jadah yg ingin dilakukan itu hehe...

  5. #5

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Projek haram - DIY

    mau bikin ini barang:


  6. The Following 2 Users Like This Post:


  7. #6

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    ipoh
    Posts
    27

    Re: Projek haram - DIY

    wah..mcm mana tu mangkor?

  8. #7

    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Kajang
    Posts
    112

    Re: Projek haram - DIY

    tak sabar aku nak tgk hasilnye ni..mangkor ni selalu buat diy ni.

  9. #8

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Projek haram - DIY

    Quote Originally Posted by polaris View Post
    wah..mcm mana tu mangkor?
    guna gimbal head lebih stabil berbanding guna ballhead. balhead kena ketatkan, kalu tidak akan gegar takpun terpeletuk (terkulai). guna gimbal head, biarkan longgar pun tak gegar kamera sebab kamera dan lens seimbang duduk atas tu...

  10. #9

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    B.B.Bangi n KB
    Posts
    785

    Re: Projek haram - DIY

    wahhh...suke bebenor ambe kalau yg haram2 cam gini...ekekeke....tempah se?...

  11. #10

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Projek haram - DIY

    ada masalah sikit yg perlu diatasi. menda ni kalu siap jadi terlampau berat, tripod sedia ada tak sesuai. nak kena tukar material kepada aluminium

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •