Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 58

Thread: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

  1. #1

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Assalamualaikum wbt,

    Kepada semua ahli Fotomedia Malaysia, adalah dijemput bersama-sama memeriahkan majlis makan-makan silaturrahim EidulFitri 1432 H yang akan berlangsung di Taman Jaya, Petaling Jaya pada 16 September 2011, jam 3.30 petang.

    Ahli-ahli digalakkan membawa makanan atau minuman untuk sama-sama menjamu selera, selari dengan konsep "potluck".Tujuan utama majlis ini dianjurkan ialah untuk berkenalan antara satu sama lain, terutama dengan ahli baru Fotomedia Malaysia. Oleh itu berbesar hati agar semua ahli baru dan lama, dapat meluangkan sedikit masa untuk majlis ini.

    Berikut adalah nama2 yang diharapkan, dapat memastikan majlis berjalan lancar.

    Penasihat: Aji - Presiden Fotomedia Malaysia
    My pokcik- Naib Presiden Fotomedia Malaysia

    Pemerhati SeUmur Hidup: Dome

    Team Potluck EidulFitri 1432H

    Pengerusi: Reezuan Zainal

    Tim.Pengerusi :Azman Abdullah/Jemey

    Bendahari/kewangan/sumbangan: Khairul Anuar

    Juruacara :Zul/ Badang Perkasa

    Pecah Ais: Mohd Asri

    Logistik : Azman Abdullah/Jemey

    Makanan: Asliza, Azmizi, Jamil/botak,Khairul Malik

    Minuman: Mozakim/alif amirul-tahtingting/Enchek Shah

    Arah/trafik : Butet, Reezuan

    Fotografer rasmi: <...perlu bantuan ahli secara sukarela

    Perhiasan/banner:Izzam Kayat/Mohamad Zaid, Rohaizad/Gemok

    Kebersihan: Hashim/Abekecik

    Keselamatan: Rohaizad dan Hadee


    Agenda

    3.30-4.00 ptg : kehadiran semua ahli serta pengumpulan makanan dan minuman yang dibawa

    4.00 petang: Bacaan Doa Memulakan Majlis - Ustaz Jaafar

    4.02 petang: Ucapan Tuan Presiden Fotomedia Malaysia

    4.10 petang: pecah ais

    4.30 petang: makan-makan

    5.30 petang: majlis kutip sampah sebelum ahli bersurai

    Nota: 1) Agenda akan di kemaskini dari masa kesemasa
    2) Kepada ahli yang ingin membantu menjayakan majlis, sila PM auntie zainzubir/call/sms-016-6932414
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574


  2. #2

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Saujana Damansara
    Posts
    3,103

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    best jugak ni...lama dah takde progrem semacam gini kat FMDC nih...harap2 ramai yang datang...dapat la kita memeriahkan majlis dan seterusnya mengeratkan hubungan silaturrahim ...

  3. #3

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Shah Alam
    Posts
    1,206

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Maaf saya terpaksa mengundurkan diri krn pd hari tersebut ada assignment yg perlu diselesaikan...
    Maaf sekali lagi...

  4. #4

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Quote Originally Posted by AskMe View Post
    Maaf saya terpaksa mengundurkan diri krn pd hari tersebut ada assignment yg perlu diselesaikan...
    Maaf sekali lagi...
    takper...kita minta bantuan ahli lain untuk ganti tempat askme.....kami faham..
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  5. #5

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    La ni kat Aloq Setaq
    Posts
    1,612

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    tengok dengan sokong dari jauh je la..
    keje ari tu T__T

  6. #6

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Quote Originally Posted by xenocapin View Post
    tengok dengan sokong dari jauh je la..
    keje ari tu T__T
    alhamdulillah ada juga penyokong w/pun tidak dapat hadir
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  7. #7

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    La ni kat Aloq Setaq
    Posts
    1,612

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Quote Originally Posted by zainzubir View Post
    alhamdulillah ada juga penyokong w/pun tidak dapat hadir
    jujurnya memang teringin nak join TT ke gapo ke..
    masalahnya jarak 400km ni tk mampu den nak nolong hahaha

  8. #8

    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Gombak
    Posts
    699

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    insyallah akan cube untuk bantu sebaik mungkin.......
    bagi menjayakan program.....

  9. #9

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Skudai, Johor, Malaysia, Malaysia
    Posts
    354

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Alaaaahai JUMAAT pulopp......

  10. #10

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    16 sept.. alahai tak dapat join, kontrak tak abis lagi.. sokong dari jauh je la... selamat hari raya semua

  11. #11

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Yang tidak dapat hadir, doakan majlis ini berjalan lancar pun jadilah...
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  12. The Following User Like This Post:


  13. #12

    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    295

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    rasanya macam blh dtg
    faqir ilallah;
    mohd jaafarudin bin md ali

  14. #13

    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Gombak
    Posts
    699

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    rasanya macam blh dtg
    jomlah memeriahkan majlis bawak sekali anak-anak untuk memeriahkan majlis....

  15. #14

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Puchong, Malaysia
    Posts
    5,492

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Memang besh aktiviti nims, tapi apakan daya, pada hari tersebut juga teman terlibat dalam persiapan & mengelola satu majlis makan2 raya di Gombak (gotong royong bersama). Jadi memang fully occupied dari pagi sampai petang. InsyaAllah.. kalau majlis di Gombak abih awal & kalau ada masa teman cuba singgah di PJ nanti. Harap ramai ahli baru & lama yang free pada hari tersebut dapat hadir memeriahkan majlis

  16. #15

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Potluck Eidul Fitri Fotomedia Malaysia : 16 September 2011

    Quote Originally Posted by ustaz jaafar View Post
    rasanya macam blh dtg
    cantik!!dah sah sah kena minta tlg bacakan doa sebelum majlis nims...
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  17. The Following 3 Users Like This Post:


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •