Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 50

Thread: Gambar Sawah Padi

  1. #1

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,587
    Nampaknye 70-200 tak cukup nie..
    Pekena 500 ke 600 baru best agaknye ya..



    Tapi tak pe la.. guna je apa yg kita ada..

    :lol:

  2. #2

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,587
    8)





    ....

  3. #3

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    N3 47.073, E103 16.347 (Kuantan)
    Posts
    3,106
    Quote Originally Posted by malek
    Nampaknye 70-200 tak cukup nie..
    Pekena 500 ke 600 baru best agaknye ya..
    Tapi tak pe la.. guna je apa yg kita ada..

    :lol:
    Apa yg ada!! Tu 70-200 f2.8 VR tu!! Tak semua org boleh 'ada' lens tu

  4. #4
    Quote Originally Posted by malek
    Nampaknye 70-200 tak cukup nie..
    Pekena 500 ke 600 baru best agaknye ya..



    Tapi tak pe la.. guna je apa yg kita ada..

    :lol:
    sayang gak yerr... saya masa kat zoo dulu pun terlepas aksi camnie... saya zoom 200mm, syednasir zoom 500mm duduk spot yg sama.... ni pun dah guna TC1.4...adessss... sayang2...


  5. #5

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Balai Polis Bkt Kepong
    Posts
    11,513
    adusss sayang doc malek jom kita ke kedah sekarang musim menuai nie :P doc...geram ttgk IR nieeeee grrrrrr
    artist always say "great images" , " great colour", "perfect timing"..but gearhead always says "what camera did you use" . what lens did you use?", " can we see the EXIF data for the picture"..wakakakakka

  6. #6

    Join Date
    Jan 2006
    Location
    Sate Kajang ke Kasut Gombak
    Posts
    2,608
    perrghhh. IR filter nyer penangan.. mmg masyuk gilosss..
    kene carik satu laa camni..
    FMDC.. RAWKSS

  7. #7

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Desa Minang Mari
    Posts
    244
    perh teruja ler tgk IR Doc....perh.... :shock:
    (Take only pictures, leave only footprints)
    http://www.flickr.com/photos/arey_707
    ym : blindman_111

  8. #8

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Melaka
    Posts
    1,587
    Quote Originally Posted by prebetbuns
    sayang gak yerr... saya masa kat zoo dulu pun terlepas aksi camnie... saya zoom 200mm, syednasir zoom 500mm duduk spot yg sama.... ni pun dah guna TC1.4...adessss... sayang2...

    ya bun.. 200mm tak sesuai sangat utk birding eh..


  9. #9

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Republick Of Besut
    Posts
    2,378
    Quote Originally Posted by buttet
    adusss sayang doc malek jom kita ke kedah sekarang musim menuai nie :P doc...geram ttgk IR nieeeee grrrrrr
    beli je filter hehehe..Kan Buttet dah byk duit cover weding kekekke.. Lepas beli tu Solve la problem

  10. #10

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Kelate - KL, France
    Posts
    633
    shamabd beli dohs tu, nati kawe nok tra jgk buleh ko shamabd

  11. #11
    maaak aih! tak terkata!! kekacakan yg melampau! 8)
    "kadang-kadang kena cucuk-cucuk sikit, baru katak tu keluar dari bawah tempurung" - tukang perli

  12. #12

    kat belakang rumah je.. tp kat kampung la.

  13. #13

  14. #14

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,480
    adoooo..tak boleh tahan tengok Dome punya imej ni...semasa ke Kedah ada amik sawah tapi tau2ler ntah sawah saper yg diterjah, tak dapat izin ..tu yg tak menjadi tu.... :cry: :cry:
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  15. #15

    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Republick Of Besut
    Posts
    2,378
    ambik la satu pukul



    P/s: Kuterima cabaran hijau DOME wkakakka

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •