Results 1 to 7 of 7

Thread: Bedah Foto | Moon and the path

  1. #1

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Cairo, Egypt, Egypt
    Posts
    12

    Talking Bedah Foto | Moon and the path



    Exif ;
    ISO: 1000
    Exposure: 1/2.5 sec
    Aperture: f/5.6
    Focal Length: 18mm

    minta otai2 wi pemandangan ckit..hehe
    terkesima ngan ciptaan Allah..[lokasi : Cairo]

  2. #2

    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Terengganu
    Posts
    491

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    cantek dah 2...
    - Bukan jurufoto professional, tapi bila minat mengatasi batas. -

  3. #3

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Cairo, Egypt, Egypt
    Posts
    12

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    @rmanphoto: arigatoo...

  4. #4

    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    7

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    nk tanya mcm mane leh dapat kaler bulan tuh biru??? he he he he lupa nak bagi salam... Assalamualaikum saya ni tersanggat la new bie nk sikit2 info untuk menuntut ilmu ambik gambar nih .. tq otai2semua

  5. #5

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    cyberjaya
    Posts
    4,340

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    mesej tu dah sampai... tapi kalau ko kekirikan sket kumira ko okeh lagi kot sbb skang ni belah kanan mcm kosom je...
    so akan nampak satu movement dari kiri ke kanan. le ni nampak mcm dari kiri ketengah.... kanan tu membazir je.. takde mesej... rugi sony buat sensor utk nikon... hehe (kompidem je ko guna nikon)
    Mengkomen lebih senang daripada membuat apa yang dikomen sendiri.....

  6. #6

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Cairo, Egypt, Egypt
    Posts
    12

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    Quote Originally Posted by akuss15 View Post
    mesej tu dah sampai... tapi kalau ko kekirikan sket kumira ko okeh lagi kot sbb skang ni belah kanan mcm kosom je...
    so akan nampak satu movement dari kiri ke kanan. le ni nampak mcm dari kiri ketengah.... kanan tu membazir je.. takde mesej... rugi sony buat sensor utk nikon... hehe (kompidem je ko guna nikon)
    tanQ bro atas komennya..
    btui dh tu gune nikon
    angle terhad bro..lokasi kt beranda umah je..kalo ke kiri lg nmpk benda yg kurang menyenangkn mata..huhu

  7. #7

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Cairo, Egypt, Egypt
    Posts
    12

    Re: Bedah Foto | Moon and the path

    Quote Originally Posted by ribut1 View Post
    nk tanya mcm mane leh dapat kaler bulan tuh biru??? he he he he lupa nak bagi salam... Assalamualaikum saya ni tersanggat la new bie nk sikit2 info untuk menuntut ilmu ambik gambar nih .. tq otai2semua
    wa'alaikumussalam..
    sowi2 agak lame mnyepi..hehe
    kaler bulan ke langit?
    kaler langit tu mmg malam tu biru cenggitu..rezeki mlm tu shoot trus..
    mmg rare nk nmpk langit cenggitu kt sini [cairo]

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •