Results 1 to 7 of 7

Thread: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

  1. #1

    Join Date
    Nov 2011
    Location
    JB
    Posts
    8

    Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    Salam, nak tanya .. kat mana ye kwsn yg berhampiran dgn Pt. Sulong yg sesuai untuk dijadikan sessi outdoor pengantin. Kami x biasa g dgn kwsn ni.. Harap sudi bantu.. TQ

  2. #2

    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Sri Damansara
    Posts
    1,630

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    Terus terang cakap, kebanyakkan kawasan boleh sahaja dijadikan tempat outdoor.

  3. #3

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    k. terengganu, shah alam(dah merantau ke kedah - UUM),
    Posts
    1,454

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    jln air itam tu kalau waktu petang cun wooo... jalan straight di limpahi cahya matahari ...
    *tapi x seswai pulak nk wat weding tgh jalan..kehkehkeh..
    try tgk lorong kampung. sunyi sikit(kenderaan tak lalu lalang)

    nape x ke bandar muar je? area istana, masjid , mahkamah kan cunss..

  4. #4

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    k. terengganu, shah alam(dah merantau ke kedah - UUM),
    Posts
    1,454

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..


  5. #5

    Join Date
    Sep 2010
    Location
    shah alam
    Posts
    64

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    try pergi kat jeti parit sulong..kat situ pun ok gak..area parit sulong ni banyak ladang sawit..mane tau leh try kat situ..
    x pun pergi kat batu pahat ke

  6. #6

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    shah alam - muar - bp
    Posts
    292

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    saya cadangkan pergi kat Taman Botani kat Sri Medan...tak la jauh sangat ngan pt sulong tu...
    menarik gak tempat tu...ramai dah orang wat outdoor kat situ...

  7. #7

    Join Date
    Nov 2011
    Location
    JB
    Posts
    8

    Re: Kawasan Outdoor berhampiran Pt. Sulong, Batu Pahat..

    terima kasih kepada yg memberi pandangan. Jasamu dikenang.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •