Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 46 to 53 of 53

Thread: Sesumpah

  1. #46

    Re: Sesumpah

    11. Gambar besar


    #shoot dr dalam longkang utk dptkan "eye level" yg sesuai.
    Last edited by raime; 9th January 2012 at 04:55 PM.

  2. #47

    Join Date
    Jul 2010
    Location
    pasir berdengung jb
    Posts
    1,004

    Re: Sesumpah

    terbaek sgt2 gambor tuan raime..rase mcm nak pindah duk aloq staq ja..hehe..

  3. #48

    Re: Sesumpah

    Quote Originally Posted by andy nikon View Post
    terbaek sgt2 gambor tuan raime..rase mcm nak pindah duk aloq staq ja..hehe..
    hehe. aik tempat lain xde sesumpah@cicak kobeng ke? spesis ni boleh jumpa kat tempat lain, cuma kadang2 dia "kurang mesra" kamera. kena byk bersabar dan senyum selalu..kurangkan stress ms shooting.

  4. #49

    Re: Sesumpah

    12. Gambar Besar Lagi

  5. #50

    Re: Sesumpah

    13. Gambar Terakhir

  6. #51

    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Spiderville
    Posts
    6,685

    Re: Sesumpah

    Quote Originally Posted by andy nikon View Post
    terbaek sgt2 gambor tuan raime..rase mcm nak pindah duk aloq staq ja..hehe..
    gi cari kat taman bunga yg sebelah dia ada semak/hutan.
    Shoot all the way because that's the way to shoot.

    Spider Blog: http://malaysianspiders.blogspot.com

    Spider Directory: http://www.flickr.com/photos/labah-labah/

  7. #52

    Join Date
    Aug 2010
    Location
    La ni kat Aloq Setaq
    Posts
    1,612

    Re: Sesumpah

    Quote Originally Posted by andy nikon View Post
    terbaek sgt2 gambor tuan raime..rase mcm nak pindah duk aloq staq ja..hehe..
    meh pindah umah aku.. sampai dalam rumah pon penuh binatang hahaha

  8. The Following User Like This Post:


  9. #53

    Re: Sesumpah

    14. Ini Bukan Gambar Terakhir

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •