Results 1 to 11 of 11

Thread: Berbunga-bunga ...:)

  1. #1

    Join Date
    Jan 2012
    Location
    all my material is Copyright © jgn cuba2 curik haaaaaaa
    Posts
    214

    Berbunga-bunga ...:)

    Salam all..
    singgah sekejap di cameron highland dari gua musang ker KL..
    sempat masuk beberapa taman jer.. CnC pls..

    1.


    2.


    3.


    4.

  2. #2

    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Salak Tinggi, Sepang
    Posts
    786

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    hasil dari pentax k5 kah ini? Sgt cun melecun

  3. #3

    Join Date
    Jan 2012
    Location
    all my material is Copyright © jgn cuba2 curik haaaaaaa
    Posts
    214

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by adavirus View Post
    hasil dari pentax k5 kah ini? Sgt cun melecun
    hehee... malu nak sebut brand tak terkenal
    exif: pic no.2
    pentax k5, 35mm, a1/160s, f3.5, iso800, hoya filter +N3

  4. #4

    Join Date
    May 2010
    Location
    Puchong
    Posts
    802

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Like no2 dan 4.
    No1 & 3 terlebih vivid.

  5. #5

    Join Date
    Jan 2012
    Location
    all my material is Copyright © jgn cuba2 curik haaaaaaa
    Posts
    214

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by airsejuk View Post
    Like no2 dan 4.
    No1 & 3 terlebih vivid.
    thanks..
    no.1 tu memang tak tahu kenapa terlebih vivid.. tgh pikir jugak kenapa jadi macam tu..sbb biasa saya suka yg lebih soft...n0.3 high contrast

  6. #6

    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    1,932

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    K5 mmg mantap.....

  7. #7

    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Putrajaya
    Posts
    134

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    sungguh cun! tabekkk spring skit..

  8. #8

    Join Date
    Jan 2012
    Location
    all my material is Copyright © jgn cuba2 curik haaaaaaa
    Posts
    214

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by Jai org Johor View Post
    K5 mmg mantap.....
    thanks bro.. sila kasi tunjuk ajar

    Quote Originally Posted by misnuruL View Post
    sungguh cun! tabekkk spring skit..
    ahakss. tabik spring

  9. #9

    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Salak Tinggi, Sepang
    Posts
    786

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by mr.wizard View Post
    hehee... malu nak sebut brand tak terkenal
    exif: pic no.2
    pentax k5, 35mm, a1/160s, f3.5, iso800, hoya filter +N3
    tak terkenal?? silap statement nih! hanya org baru jer yg akan ckp tak terkenal.. pentax ni sejak aku belum sekolah lagi aku jumpa

  10. #10

    Join Date
    Dec 2007
    Location
    kuL!M - Pokok s3N@ (kedah)
    Posts
    378

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by mr.wizard View Post
    hehee... malu nak sebut brand tak terkenal
    exif: pic no.2
    pentax k5, 35mm, a1/160s, f3.5, iso800, hoya filter +N3

    ha! ha! ha! tak terkenal..... aku punya k100ds lagi la... dah pupus dah.... skang tgk macam ramai dah geng2 pentax berani keluar...
    seorang amatur yang hobinya mengambil gambar seminggu sekali dikala kesunyian

  11. #11

    Join Date
    Jan 2012
    Location
    all my material is Copyright © jgn cuba2 curik haaaaaaa
    Posts
    214

    Re: Berbunga-bunga ...:)

    Quote Originally Posted by adavirus View Post
    tak terkenal?? silap statement nih! hanya org baru jer yg akan ckp tak terkenal.. pentax ni sejak aku belum sekolah lagi aku jumpa
    thanks.. wow.. aku pun baru2 nie jer kenal

    Quote Originally Posted by SHoch08 View Post
    ha! ha! ha! tak terkenal..... aku punya k100ds lagi la... dah pupus dah.... skang tgk macam ramai dah geng2 pentax berani keluar...
    K100ds tu legend tu..
    sebenarnya ramai jugak yg pakai pentax cuma ramai otai2 atau chinese.. so dorang main underground jer.. tak tahu kenapa taknak menonjol..mungkin segan kot hehe

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •