Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 37 of 37

Thread: Floria putrajaya 2012

  1. #31

    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Salak Tinggi, Sepang
    Posts
    786

    Re: Floria putrajaya 2012

    Quote Originally Posted by mangkor View Post
    tahun ni senyap2 tak nak kasi tau wife pasal floria ni. kalau idak terpaksa la jadi drebar bawak dia ke sana.. hikhikhik
    lor.. ape salahnyer. kalau bawak nanti baru ler bertambah sayang..

  2. #32

    Re: Floria putrajaya 2012

    Quote Originally Posted by mangkor View Post
    tahun ni senyap2 tak nak kasi tau wife pasal floria ni. kalau idak terpaksa la jadi drebar bawak dia ke sana.. hikhikhik
    aku tk bg tau pun mmg wife aku dah tau sebab duk putrajaya..hehehe, hasilnyer dpt la bawak balik dua pasu anak pokok..

  3. #33

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Floria putrajaya 2012

    hehe.. macam tahun lepas tgh duk syok shoot bunga ros, tetiba dia ajak pegi Nilai 3 pulak dahh... potong stimlahh...

  4. #34

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    selangor
    Posts
    1,282

    Re: Floria putrajaya 2012

    salam. tumpang upload pic gak ye tuan tanah... ada beberapa keping dpt shoot mana yg dan ambik.. pasal kejap sgt di sana...

    no.1



    no. 2



    no.3



    no.4




    no.6



    no.7



    no.8 sesat satu gambar org tgh tulis khat...


  5. The Following User Like This Post:


  6. #35

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Bandar Baru Bangi
    Posts
    7

    Re: Floria putrajaya 2012

    Teman nak nyelit satu yeop....
    Paneh bebenor waktu ni....


  7. The Following 2 Users Like This Post:


  8. #36

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    selangor
    Posts
    1,282

    Re: Floria putrajaya 2012

    cantik pic dilaBangi... ada sekeping je ke...? taruk la lagi

  9. #37

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Floria putrajaya 2012

    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •