Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 49

Thread: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

  1. #31

    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Kuantan Pahang..
    Posts
    86

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    ok la tuh...huhu abg zack...tgu greenlight dr abg zack je ni...sunrise..huhuhu jgn lupa msg sy..kui kui kui..

  2. #32

    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Kuantan Pahang..
    Posts
    86

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    aluwims....ok la..practise make perfect...sy pun bru blaja..alhamdulilah..abg zack byk bagi kesempatan utk sy bersama abg zack .....yg terbaru..p shot d indera mahkota...1st time jadi photo journalist.....

  3. #33

    Join Date
    May 2010
    Location
    Kuantan Pahang
    Posts
    2,083

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    OK... jadik. Ahad ni (7-okt-2012) jom kita sunrise kat TC. Berada di TC sekitar 6.30 pagi. Bawak tripod.
    Photography is a VISUAL COMMUNICATIVE LANGUAGE. To master, use it always.

  4. #34

    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Kuantan Pahang..
    Posts
    86

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Beres bos. ahad pg ea?sbtu pe pgrm abg zck?huhu if abg zck da keje, sy nk g try shot street photo...kui kui kui..shot la pape pn kn..jnj bwk kmra...pesn abg zck kn..

  5. #35

    Join Date
    May 2012
    Location
    kuantan
    Posts
    6

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    JOM buat kursus aktiviti shoot tahun 2013???

  6. #36

    Join Date
    May 2010
    Location
    Kuantan Pahang
    Posts
    2,083

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Quote Originally Posted by tok wan View Post
    JOM buat kursus aktiviti shoot tahun 2013???
    Ada dah dalam perancangan... tapi tarikh tak confirm lagi. Bulan April.
    Photography is a VISUAL COMMUNICATIVE LANGUAGE. To master, use it always.

  7. #37

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Kuantan, Malaysia
    Posts
    3

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    bila nak shoot bukit panorama

  8. #38

    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Kuantan Pahang..
    Posts
    86

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    lama tak masuk sini

  9. #39

    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Cheras
    Posts
    88
    Quote Originally Posted by PengukirCahaya View Post
    Ada dah dalam perancangan... tapi tarikh tak confirm lagi. Bulan April.
    Eh abam PC, dah tgh april ni

  10. #40

    Join Date
    Sep 2012
    Location
    Kuantan Pahang..
    Posts
    86

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    abam PC sibuk kot....last jumpa abam PC ngeteh mlm tu le ngan nik

  11. #41

    Join Date
    May 2010
    Location
    Kuantan Pahang
    Posts
    2,083

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Jom kita sunrise? Ikutlah nak Kemasik ker atau ke TC ker......
    Last edited by PengukirCahaya; 20th September 2013 at 04:28 AM.
    Photography is a VISUAL COMMUNICATIVE LANGUAGE. To master, use it always.

  12. #42

    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Kuantan-Rawang
    Posts
    221

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Quote Originally Posted by PengukirCahaya View Post
    Jom kita sunrise? Ikutlah nak Kemasik ker atau ke TC ker......
    Cantik... Bila tu Abg Zek? Saya cadangkan pada ( 5/10 Sat) Pasal senang nak apply cuti. Kat TC pun ok jugak... Nak korek ilmu dulu baru gi jauh sikit...

  13. #43

    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    4

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    salam...sy org baru...nk tnya ada x kelas fotografi area kuantan...tgk tarikh bru ni da lepas..xsmpt nk join..bru jpe forum ni...sy bru nk belajar....mohon pencerahan..

  14. #44

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kuantan
    Posts
    8,264

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Quote Originally Posted by mohd hazim View Post
    salam...sy org baru...nk tnya ada x kelas fotografi area kuantan...tgk tarikh bru ni da lepas..xsmpt nk join..bru jpe forum ni...sy bru nk belajar....mohon pencerahan..
    moh datang ke Rajawali Art Gallery di Taman Cenderewasih... kawan ada di sana.. boleh kita sama-sama belajar..

  15. #45

    Join Date
    May 2010
    Location
    Kuantan Pahang
    Posts
    2,083

    Re: Kelas fotografi utk beginner di kuantan..kalau boleh sila bagi respond ye...

    Quote Originally Posted by Nik Azalea View Post
    Cantik... Bila tu Abg Zek? Saya cadangkan pada ( 5/10 Sat) Pasal senang nak apply cuti. Kat TC pun ok jugak... Nak korek ilmu dulu baru gi jauh sikit...
    OK, setakat ni kita on dulu tarikh 5-oktober-2013 (Sabtu) untuk sunrise...... lokasi samada TC atau berdekatan...
    Photography is a VISUAL COMMUNICATIVE LANGUAGE. To master, use it always.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •