Results 1 to 5 of 5

Thread: Sungai Langat

  1. #1

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Sungai Langat

    Moment tak berapa nak ada.. Nak cari port yg sesuai, yg tenang takde gangguan pun susah jugak kat sini sebab ramai budak² kat situ, semua kalut nak tengok saya shoot. Kena pulak shoot dari atas jeti, habis bergegar bila budak² tu berlarian ke sana-sini. Usahkan budak², kucing pun turut sama berminat nak tengok apa yg saya buat.

    Shoot lebih kurang pastu bergegas ke surau berhampiran bila azan Maghrib dah berkumandang.

    Paparan lebih baik di feliker saye...


    LR4-9686 by ديروين مڠكور, on Flickr


    LR4-9725 by ديروين مڠكور, on Flickr


    LR4-9722 by ديروين مڠكور, on Flickr


    LR4-9694 by ديروين مڠكور, on Flickr





    LR4-9682 by ديروين مڠكور, on Flickr

  2. #2

    Re: Sungai Langat

    menyengat la abam gegambonye.. thanks for sharing!

  3. #3

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Sungai Langat

    Quote Originally Posted by aboyNajun View Post
    menyengat la abam gegambonye.. thanks for sharing!
    TQ sudi singgah...

  4. #4

    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Kuala Lumpur
    Posts
    1,932

    Re: Sungai Langat

    ada je port2 menarik....

  5. #5

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ladang Getah Ontahmano, Ontario...
    Posts
    5,827

    Re: Sungai Langat

    Quote Originally Posted by Jai org Johor View Post
    ada je port2 menarik....
    merayau cari port seorang diri aja ni...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •