Results 1 to 4 of 4

Thread: Tempat Tempah Bingkai Gambar Di KL

  1. #1

    Tempat Tempah Bingkai Gambar Di KL

    Salam/Salam sejahtera...

    warga Fotomedia yang dikasihi sekalian..

    tau tak tempat nak tempah bingkai gambar dengan harga yang berpatutan di sekitar KL? kalau ada kongsikong kat sini ye... TQ!!!

  2. #2

    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,102

    Re: Tempat Tempah Bingkai Gambar Di KL

    boleh cuba ufm kalau tak silap. kat area pudu / jalan sungai besi. situ ramai kata murah cuma kena ada name kad untuk dapatkan harga fotografer. boleh la print 1 kad sendiri sebelum pegi hehe...

  3. #3

    Re: Tempat Tempah Bingkai Gambar Di KL

    tengkiu abam otai! boleh ke print sendiri kui..kui..

  4. #4

    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2,102

    Re: Tempat Tempah Bingkai Gambar Di KL

    ehh takyahla abam2 petai2 ni hehe.... boleh je kot. pakai la kertas keras sikit. design sikit2, print, potong. sebab nanti kena bagi kat kedai tu kalau tak silap. kalau tak, dia tak bagi harga spesel. haritu saya ada pegi, jenuh nak cerita kat bos dia sebab takde kad, staf dia memang tak bagi harga fotografer.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •