Page 2 of 18 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 16 to 30 of 265

Thread: Teka Imej v102

  1. #16

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Underground
    Posts
    4,866
    nah.. teka la imej nie...



    KLUE :

    1. Mahal giler regenyer
    2. org tertentu je leh guna benda ni..
    3. Xder lg org makan benda nie...
    4. bole mengawal arah

    haa apelagi.. teka laa..
    mod sini garang la.. takuttttt...

  2. #17

    Join Date
    Nov 2007
    Location
    UiTM Shah Alam
    Posts
    310
    mencuba nasib...hehe

    processor pc
    camera cmos sensor
    teropong

  3. #18

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    10km to dead sea
    Posts
    3,655
    perfume

  4. #19

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Underground
    Posts
    4,866
    Quote Originally Posted by zilzals
    perfume
    condifen sgt.. ade kena marah ngan MOD garang lg ko ni kang.. bg jawapan 1 je.. kena 3.. kalau confirm btol cam aku xperla.. heheheh... sajuuk sgt jawapan ko nie.. huhu

  5. #20

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    TRG
    Posts
    4,425
    GRS
    GSR
    GPRS

    dn yg sewaktu dggnya..
    SeHero mana pun, tetap anak mak, hamba Tuhan....
    http://flickr.com/photos/ieman

    "Oh Allah, bantulah kami dalam menyempurnakan amalan agama kami di samping menentang musuh-musuhMu"

  6. #21

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    10km to dead sea
    Posts
    3,655
    wokeyh mode.......
    aku agak je ....


    ipod
    game pad
    psp

    sori mod.....hehehhee...

  7. #22

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    "Wherever Ground is Stood On, the Sky is Hold High"
    Posts
    311
    kompas
    topi
    tali pinggang
    Radar sensor
    ::: http://vhanOne.fotopages.com ::: Me & Kiss X
    ::: http://vhanShop.fotopages.com ::: Tempat menjual
    _______________________________________________
    [WTS] Canon 400D (7 month canon warranty) + Battery Grip BG-E3 (7 month canon warranty) + 1GB CF + Tamron 17-50 2.8 (9 month Tamron warranty)
    PM me for more info.

  8. #23

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Underground
    Posts
    4,866
    sumer tekaan masih sejuk2 belaka..

    klue tambahan.. regenye mencecah jutaan ringgit.. huhuhu..

  9. #24

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    TRG
    Posts
    4,425
    apa yang juta2 ringgit yang bigbro bleh amik gambo? gambo closed up lak tu..

    boleh mengawal arah is the main key..

    hrmmm...

    1. roket launcher
    2. missile
    3. laser pointer?
    4. Directo propaele aviator popaleh <- kunun2 nama saitifik la ni hahahha
    SeHero mana pun, tetap anak mak, hamba Tuhan....
    http://flickr.com/photos/ieman

    "Oh Allah, bantulah kami dalam menyempurnakan amalan agama kami di samping menentang musuh-musuhMu"

  10. #25

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    "Wherever Ground is Stood On, the Sky is Hold High"
    Posts
    311
    benda ni pakai power letrik tak?
    ::: http://vhanOne.fotopages.com ::: Me & Kiss X
    ::: http://vhanShop.fotopages.com ::: Tempat menjual
    _______________________________________________
    [WTS] Canon 400D (7 month canon warranty) + Battery Grip BG-E3 (7 month canon warranty) + 1GB CF + Tamron 17-50 2.8 (9 month Tamron warranty)
    PM me for more info.

  11. #26

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Underground
    Posts
    4,866
    Quote Originally Posted by vhan
    benda ni pakai power letrik tak?
    teka la.. bukan tanye.. hehe..

    heromak.. kalau dr segi rege tu dah suam2 segeng.. hehe.. dari segi jawapannye.. sajukkkkk bangattt.. cuba lagi yaa.. esok aku tgk ada yg berjaya x.. gue mau tidur.. kot2 mimpi ada org nak belanja kenduri makan ke.. best ni.. huhu..

  12. #27

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    TRG
    Posts
    4,425
    Quote Originally Posted by vhan
    benda ni pakai power letrik tak?
    rasanya pakai..

    sbb ada perkataan input n ouput tu.. maybe perkataan penuh dia DC input kut..

    klu lagi?
    SeHero mana pun, tetap anak mak, hamba Tuhan....
    http://flickr.com/photos/ieman

    "Oh Allah, bantulah kami dalam menyempurnakan amalan agama kami di samping menentang musuh-musuhMu"

  13. #28

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    TRG
    Posts
    4,425
    Quote Originally Posted by bigbrother
    Quote Originally Posted by vhan
    benda ni pakai power letrik tak?
    teka la.. bukan tanye.. hehe..

    heromak.. kalau dr segi rege tu dah suam2 segeng.. hehe.. dari segi jawapannye.. sajukkkkk bangattt.. cuba lagi yaa.. esok aku tgk ada yg berjaya x.. gue mau tidur.. kot2 mimpi ada org nak belanja kenduri makan ke.. best ni.. huhu..
    big..kasi klu singgit je lagi b4 g tido (berdengkur)...
    kalu tak, wa masuk lu nyer mimpi..jadi hantu loncat2 aso tua tak pakai baju..hehehe
    SeHero mana pun, tetap anak mak, hamba Tuhan....
    http://flickr.com/photos/ieman

    "Oh Allah, bantulah kami dalam menyempurnakan amalan agama kami di samping menentang musuh-musuhMu"

  14. #29

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    dibawah jajahan DBKL & MPS
    Posts
    1,406
    keta kebal
    soyuz ke ISS
    berlian...
    "some people born to be good, but others make a good"
    http://www.flickr.com/photos/zulzphoto

  15. #30

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Mataku DIgam Di ViewFInder
    Posts
    1,166
    pembaris engineernye tu bentuk t
    meja untuk lukis blue plan

    ps: kalau betul sumbedi tolong up..aku balik phg(eceh yakin...)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •