Results 1 to 10 of 10

Thread: Bantuan PULAU REDANG

  1. #1

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Kuantan, Pahang
    Posts
    708

    Bantuan PULAU REDANG

    hehe, kat fmdc ni takde ruang utk borak2, jadi saya soal kat sini lah,
    nak mintak bantuan rodong2 dari terengganu khasnya, kalau ada yg tahu pakej murah2 sket nak pegi pulau redang,
    berapa harga bot pergi balik, harga chalet, harga snorkeling, makan mahal ke murah dan sebagainya/

    saya nak pegi redang dlm bulan 5 ni, sapa nak ikut tulis nama hehehe, so harap2 ada rakan2 yg dpt membantu, terima kasih....
    jurufoto perkahwinan : http://tintacreative.com
    Aipo Dry Cabinet 20% discount : http://tintacreative.com/v2/?page_id=32

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    Join Date
    Always
    Location
    Advertising world
    Posts
    Many

     

  3. #2

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Kuantan, Pahang
    Posts
    708

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    hehehe takde org terengganu ke dlm ni, abih semua berhijrah ke bandar
    jurufoto perkahwinan : http://tintacreative.com
    Aipo Dry Cabinet 20% discount : http://tintacreative.com/v2/?page_id=32

  4. #3

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kuantan
    Posts
    8,263

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    Bila cadangan tarikh nok ke Redang tu sahabat..???

  5. #4

    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Melbourne, Victoria, Australia, Australia
    Posts
    1,315

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    nak ikut!! serius!!
    "So do you think you have nailed it?? ;)"
    http://www.flickr.com/photos/andenkm

  6. #5

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Di Sini
    Posts
    7,518

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    boleh refer kat http://www.nawaritravel.com

  7. #6

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Kuantan, Pahang
    Posts
    708

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    hehehe tarikh takdok lagi
    maybe sebelum bulan 6,
    hari pertama bertolak dari jeti marang petang, mlm tu mencandat sotong, pagi pukul 6 hari kedua balik jeti, naik bot pergi pulau redang 3 hari 2 malam.
    heheh tu cadangan laa, insyaAllah kalau Allah izin.

    Dome, tenkiu, tapi takdi survey2 ada satu chalet yg murah dan diusahakan oleh org melayu kita, wisama chalet, takde pulak dlm senarai website tu, takpe akan ku teruskan mencari, kalau ada sapa2 ada info yg boleh kite sewa bilik jek lagi syok, jimat sket belanja, makan masak tepi laut takpe ke hahaha, sambil2 snorkeling tangkap ikan tenggiri.
    jurufoto perkahwinan : http://tintacreative.com
    Aipo Dry Cabinet 20% discount : http://tintacreative.com/v2/?page_id=32

  8. #7

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    Wah!! menarik juge nie!! kalau tiada aral boleh jugak jointtt...

  9. #8

    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Bangi-Cyberjaya
    Posts
    987

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    boh nama saya jugak wanoridz. sy teringin nak jadikan anak2 comel mata sparkling tu sebagai model. harap lighting cantek masa pi. thehe.
    ----my name is SYLAR----

  10. #9

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    try usha kat sini..membe punya..

    http://profiles.friendster.com/1859111

  11. #10

    Re: Bantuan PULAU REDANG

    Salam semua..saya budak baru nak belajar kat sini.. Saya pernah ke satu chalet di pulau redang dan sy rasa agak murah pakej tu...Chalet Hazeme,lebih kurang 1km dr Berjaya Beach Resort... masa tu RM 250 3 hari 2 malam (bot pg balik,snorkling,makan dan chalet) skrg dah rm 300.. ni harga utk seorg. Tp mmg basic la chalet tue.. ni no telnya... terus deal dgn tokey En Hazeme 09-6308537

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •