Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 15 of 54

Thread: Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri

  1. #1

    Ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Salam kepada semua warga FMDC ...
    Kami ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri....
    Maaf Zahir Batin....
    "orang tamak selalu untung"
    kjay@insaphoto.com

  2. #2

    Join Date
    May 2007
    Location
    kepala batas, penang
    Posts
    794

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    hehehee...kjay...tak dan la nak design kad raya...nanti lepas raya atau raya haji la...eehehe...selamat hari raya..jemput la ke rumah...maaf zahir dan batin no...mana tau ada terkacau staf ka apa ka...ehehehe

  3. #3

    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Espiey...
    Posts
    382

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Saya pun nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua geng2 FMDC yang mengenali atau tak mengenali... Jemput datang ke rumah Aidilfitri ini...
    http://www.pengantin.org - Wedding Fotografi...

  4. #4

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Selamat Hari Raya kepada semua rakan2 di FMDC.. maaf zahir batin


  5. #5

    Join Date
    May 2007
    Location
    kepala batas, penang
    Posts
    794

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri



    Selamat Hari Raya kepada Semua ahli FMDC...minta maaf la klu ade terkasar bahasa... tergurau lebih ka...tertekan shutter kamera hampa lebih ka...ter OFF TOpic ka... ehehehe..jemput la kerumahku...

  6. #6

    Join Date
    May 2008
    Location
    Penang, Pearl of Orient
    Posts
    159

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Selamat Hari Raya gak...Maaf Zahir Batin...terkata lebey2 ka...especially kat along...dan kepada smua warga...yg kenai mahupn tak kenai..InsyaAllah ada rezeki tu kenai le nanti...
    ~let the pictures tell you thousand things rather than you tell people thousand craps~

    http://www.flickr.com/photos/mahar8ja/

  7. #7

    Join Date
    May 2007
    Location
    kepala batas, penang
    Posts
    794

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Quote Originally Posted by KyzerDiablo
    Selamat Hari Raya gak...Maaf Zahir Batin...terkata lebey2 ka...especially kat along...dan kepada smua warga...yg kenai mahupn tak kenai..InsyaAllah ada rezeki tu kenai le nanti...
    nak duit raya!!!!! waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

  8. #8

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pj | aloq staq
    Posts
    224

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    slamat ghaya ..nati mai la umah aku ...kalik nih aku ghaya kat aloq setaq saja ...sapa nak mai tu nanti kena bagi hadiah naaaa hahaha salam ghaya semua ..maaf zahir dan bathin ...harap ampunkan segala dosa dosi aku naaa...

  9. #9

    Join Date
    Apr 2008
    Location
    somewhere in kulim.
    Posts
    1,309

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    selamat hari raya aidilfitri dari saya sekeluarga.... kalau ada salah salah tu mohon ampun dan maaf la....
    <<< Anyone who has never made a mistake has never tried anything new >>>

    azmieibra photography
    019 5050987 / 012 5717091
    http://www.azmieibra.com
    http://www.flickr.com/photos/azmieibra

  10. #10

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Selamat hari raya adilfitri semua ,
    tak de orang lenggong ke kat sini, boleh jumpa raya ni....

  11. #11

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Salam Aidil Fitri dari saya sekeluarga.

  12. #12

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Johor Bahru
    Posts
    1,813

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Tanpa mengira miskin kaya
    Pangkat kedudukan hamba shaya
    Sama-sama menyambut hari raya
    Maaf-maafan dihari bahagia


    Ucapan selamat hari raya buat ahli keluarga forum FMDC dan warga kerjanya sekali.
    Mohon maaf kalau ade terkasar bahasa semasa berforum.
    Sesungguhnya yg buruk itu datang dari saya, dan yg eloknya datang dari Allah S.W.T
    Pandu dgn cermat sambil berjimat,
    jgn ashik nak cepat,
    nanti satu pun tak dapat!

  13. #13

    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Alor Setar Kedah
    Posts
    171

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    aku dah habih duit .. beli mercun....

    selamat hai raya semua...
    Aku pernah memiliki Nikon D80 suatu ketika dahulu!

  14. #14

    Join Date
    Aug 2007
    Location
    fi Ardillah
    Posts
    1,916

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Selamat Hari Raya Aidilfitri ikhlas dari saya buat warga utara



    Sempena Hari Lebaran yang bakal menjelma ini saya ingin mengucapkan

    "????????? ??????? ?????? ????????"

    ‘Taqabbalallahu minna waminkum’

    &quot;Semoga Allah menerima amalan (amalan dan ibadat di Ramadhan) kami dan kamu&quot;

    Saya juga ingin menyusun sepuluh jari memohon keampunan sekiranya ada tutur bicara atau perilaku yang telah mencalar perasaan sesiapapun. Sesungguhnya setiap manusia itu tidak maksum dari melakukan kesilapan.

    Allah SWT telah berfirman:
    "dan (sebaliknya) hendaklah mereka memaafkan serta melupakan kesalahan orang-orang itu; tidakkah kamu suka supaya Allah mengampunkan dosa kamu? Dan (ingatlah) Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani"
    (Surah An-Nuur 24:22)

    Selamat Berbahagia di Aidilfitri
    "Kullu 'am wa antum bikhair"


    Dengan ingatan tulus ikhlas,
    Firdaus™
    من صمت نجا
    "Captures the spiritual beauty of creation itself"
    Try not to become a man of success, but rather try to become a man of value
    PhotoFolio | flickr™ | Callidesign™

  15. #15

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Kangar, Perlis
    Posts
    34

    Re: Selamat Hari Raya Aidilfitri

    Selamat Menyambut Lebaran Syawal..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •