Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

  1. #1

    Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    cadangnya ~ kita buat kelas teori dan amali (amal jariah) di mana sape2 pun (teror dn kurang teror.ngeh3) boleh bg speech.

    Seminggu sekali ke,kita gi mana2 dan belajar teknik2 photografi yg 1 haram pun sy xtau namanya.hahaha..

    Sambil2 tu dpt gak mengeratkan silarurrahim.

  2. #2

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Bandar Proton Tanjong Malim
    Posts
    348

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    jangan risau, forum ni banyak kelas, free ada, berbayar pun ada, secara maya pun ada,.... pilih je nak hak lagu mana.....
    facebook/email : machangmann@hotmail.com

  3. #3

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Bertam City
    Posts
    2,010

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    aha.. kelas FREE tu kekadang ada kat UTARA, Tengah, Selatan dan Pantai Timur.. rajin-rajin la menjenguk forum ni untuk perkembangan dari masa ke semasa.

  4. #4

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    cyberjaya
    Posts
    4,340

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    folo TT je. lepas tuh tny la sesapa apa yg tak dipahamkan.
    Mengkomen lebih senang daripada membuat apa yang dikomen sendiri.....

  5. #5

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    ok, thanks..

  6. #6

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Antara Juru, Bukit Mertajam & AU2, Taman Keramat
    Posts
    734

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    Quote Originally Posted by Sis Yus View Post
    cadangnya ~ kita buat kelas teori dan amali (amal jariah) di mana sape2 pun (teror dn kurang teror.ngeh3) boleh bg speech.

    Seminggu sekali ke,kita gi mana2 dan belajar teknik2 photografi yg 1 haram pun sy xtau namanya.hahaha..

    Sambil2 tu dpt gak mengeratkan silarurrahim.
    sy slalu outting ngan member2 fotografi yg lain.. klu nk join leh la.. dialu2kan...
    "Sesungguhnya ilmu itu datangnya dari langit, pengetahuan datangnya dari pembacaan dan kuliah, ilham pula dari pengamatan, renungan dan pengalaman" - madah pujangga

    http://www.flickr.com/photos/fier1285/
    http://fier1285.fotopages.com

  7. #7

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    nak ikutttttt... menarik tu... sy pn duk area KL je.klu nk join, camne nak ?
    takut x nak publish no hp kat cni? ngeh3
    segan x pompuan asing yg tetiba join group taiko?

  8. #8

    Join Date
    Feb 2007
    Location
    cyberjaya
    Posts
    4,340

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    Quote Originally Posted by Sis Yus View Post
    nak ikutttttt... menarik tu... sy pn duk area KL je.klu nk join, camne nak ?
    takut x nak publish no hp kat cni? ngeh3
    segan x pompuan asing yg tetiba join group taiko?
    ngko area mana? bro fier ni taiko wo... kekeke... jgn marah ar taiko.
    Mengkomen lebih senang daripada membuat apa yang dikomen sendiri.....

  9. #9

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    sis yus duk jln kuching je.13-14km dr klcc.
    mlm td blk keje gi klcc, try amik gmbo tp hancus2. cili klu hncur,blh gak bt smbal belacan. tp klu gmbo yg hancus,...rosak!

  10. #10

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Antara Juru, Bukit Mertajam & AU2, Taman Keramat
    Posts
    734

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    Quote Originally Posted by akuss15 View Post
    ngko area mana? bro fier ni taiko wo... kekeke... jgn marah ar taiko.
    hehehe.. taiko ka.. hahaha.. bru 2 tahun pegang kamera, taiko mende.. teko air adalah..
    "Sesungguhnya ilmu itu datangnya dari langit, pengetahuan datangnya dari pembacaan dan kuliah, ilham pula dari pengamatan, renungan dan pengalaman" - madah pujangga

    http://www.flickr.com/photos/fier1285/
    http://fier1285.fotopages.com

  11. #11

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Balai Polis Bkt Kepong
    Posts
    11,513

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    belek manual..dalam ini ada banyak tutorial cuba belek forum ini..
    artist always say "great images" , " great colour", "perfect timing"..but gearhead always says "what camera did you use" . what lens did you use?", " can we see the EXIF data for the picture"..wakakakakka

  12. #12

    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Shah Alam, Selangor
    Posts
    52

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    kursus free pun ada.. cuma kita tak publish aje..

  13. #13

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    saya nak masuk kelas avam butet

  14. #14

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Balai Polis Bkt Kepong
    Posts
    11,513

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    Quote Originally Posted by lyanglarhaltz View Post
    saya nak masuk kelas avam butet
    saya belum cikgu lagi bro tak layak nak bikin kelas kekekeke
    artist always say "great images" , " great colour", "perfect timing"..but gearhead always says "what camera did you use" . what lens did you use?", " can we see the EXIF data for the picture"..wakakakakka

  15. #15

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Putrajaya
    Posts
    2,297

    Re: Cadangan ~ Buat kelas teori dan amali

    1. hands on kena selalu...kalau minat..sorang2 pon jadi nak outing...
    2. banyakan bertanya kawan2 (selepas membaca manual)
    3. banyakan tengok site2 teknikal dan gambar..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •