Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 36 of 36

Thread: Jangan jadikan forum ini tempat...

  1. #31

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Antara Juru, Bukit Mertajam & AU2, Taman Keramat
    Posts
    734

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Quote Originally Posted by mattmors View Post
    adakah ini cakap serupa bikin.
    terpulang pada pandangan masing2 yg menilai...
    "Sesungguhnya ilmu itu datangnya dari langit, pengetahuan datangnya dari pembacaan dan kuliah, ilham pula dari pengamatan, renungan dan pengalaman" - madah pujangga

    http://www.flickr.com/photos/fier1285/
    http://fier1285.fotopages.com

  2. #32

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    K.L.
    Posts
    17,543

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Quote Originally Posted by mattmors View Post
    adakah ini cakap serupa bikin.
    tak usah curah ron 95 ke 97 kat sini...kanhanty dah cakap, disini kita dlm proses mengenali...geraf tulisan2 semua dah mula nak menurun..alhamdulillah...jgn cuba naikkan geraf tulisan2/responses dari ahli2 lain...kan kita one big family??jika ada perasaan mattmors yg terpendam atau ada yg tidak puas hati, buka topik lain kita cuba solve satu2 masalah secara baik...jgn campur aduk masalah .. a conundrum may be solved by breaking down the elements ...
    Tak tahu cara upload foto di Fotomedia Malaysia??http://www.fotomedia.com.my/forum/showthread.php?t=8574

  3. The Following 3 Users Like This Post:


  4. #33

    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Antara Juru, Bukit Mertajam & AU2, Taman Keramat
    Posts
    734

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Quote Originally Posted by zainzubir View Post
    tak usah curah ron 95 ke 97 kat sini...kanhanty dah cakap, disini kita dlm proses mengenali...geraf tulisan2 semua dah mula nak menurun..alhamdulillah...jgn cuba naikkan geraf tulisan2/responses dari ahli2 lain...kan kita one big family??jika ada perasaan mattmors yg terpendam atau ada yg tidak puas hati, buka topik lain kita cuba solve satu2 masalah secara baik...jgn campur aduk masalah .. a conundrum may be solved by breaking down the elements ...
    hidup hanty...
    "Sesungguhnya ilmu itu datangnya dari langit, pengetahuan datangnya dari pembacaan dan kuliah, ilham pula dari pengamatan, renungan dan pengalaman" - madah pujangga

    http://www.flickr.com/photos/fier1285/
    http://fier1285.fotopages.com

  5. #34

    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Putrajaya
    Posts
    2,297

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Quote Originally Posted by yadziz View Post
    itu baru kena sindir sikit..
    belum rasa kena penyepak lagi..
    tak gitu epol?
    hahahaha
    keh keh keh keh...betol tu...baru masuk alam cyber...belom lagi dunia yang nyata...pengalaman ngeri dan sebagainya....
    kritikan..terajangan..sampahan..koyakan..deletetan ...kutukan..hinaan..dsb...sume dah rasa.....termasuk fitnahan...
    keh keh keh...

    macam ku katakan tadi..masing2 dah besar...tak boleh kena kritik..dok rumah shoot gambar meja..krusi..tv.. radio.. anak patung.. dan sebagainya... bye!!

    *aku pulak yang bye??

  6. #35

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Petaling Jaya, Malaysia, Malaysia
    Posts
    1,149

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Salam.... Sekadar meyampaikan pendapat... Adat berforum macam ni lah... ada keras ada lembut, ada positif ada negatif.. bila berbincang dalam forum semuanya kita luahkan. Bila berjumpa secara fizikal kita tetap kawan..

    Mungkin dengan cara ini kita lebih rapat dan dapat menambah lebih ramai kawan & kenalan lagi.. Selagi kita masih bernafas, kita tak berhenti belajar.. Sehingga kita menghembus nafas terakhir, kita juga terus diajar.. Kesimpulannya sama2 kita belajar dan mengajar

    So terima segala teguran dan kritikan secara positif, tiada rasa disindir tidak juga menyindir... terima dengan terbuka..

    MOD kalau thread ni dah panas sangat nanti KUNCI kan je lah..
    TRUE CANONIANS
    My Fotopages
    My flickr

  7. #36

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    MELAKA
    Posts
    76

    Re: Jangan jadikan forum ini tempat...

    Quote Originally Posted by shaifulrizal View Post
    keh keh keh keh...betol tu...baru masuk alam cyber...belom lagi dunia yang nyata...pengalaman ngeri dan sebagainya....
    kritikan..terajangan..sampahan..koyakan..deletetan ...kutukan..hinaan..dsb...sume dah rasa.....termasuk fitnahan...
    keh keh keh...

    macam ku katakan tadi..masing2 dah besar...tak boleh kena kritik..dok rumah shoot gambar meja..krusi..tv.. radio.. anak patung.. dan sebagainya... bye!!

    *aku pulak yang bye??

    keras la lu bro huhuhuhu
    d60 kit lens+sb600, lens lain tk de lae....
    fb: mohd fazli add aku ek...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •