Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Thread: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

  1. #1

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    sabah+sarawak..
    Posts
    3

    Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    hye... sy nak beli kamera DSLR... canon 1000d... nak tnyk ngan otai2 d KK nie d mana kedai jual kamera model nie dgn arga y berpatutan.... tq...

  2. #2

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    kg piasau kota belud sabah
    Posts
    10

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    Kalo tak silap sya cnt point pun ok juga tau kk plaza bawah

  3. #3

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    kg piasau kota belud sabah
    Posts
    10

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    tdak banyak bza arga 2 cuma pandai2 tawarlah kan...buli ja bah klu ko...

  4. #4

    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Sabah - Puchong - Larkin
    Posts
    121

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    Quote Originally Posted by bai89 View Post
    hye... sy nak beli kamera DSLR... canon 1000d... nak tnyk ngan otai2 d KK nie d mana kedai jual kamera model nie dgn arga y berpatutan.... tq...
    Bro.. Kat CP ada Photomat - cara runding harga.. dptkan harga semasa (blh tgk online), pstu try deal dgn harga yg hampir sama dgn harga online..

    Pastu leh cari kat KK Plaza, CPL nama kedai.. kedai bawah.. belah kanan kalo masuk dari depan.. Cari Mr Goh.. ko cakap je geng photographer KK rekemen kedai ni.. Boleh nego kedai dia..

    Sememangnya.. Aku budak baru Belajar...

    http://www.flickr.com/photos/picaedo
    'saya buat ikut yg saya suka.. kalau orang lain suka apa yg saya suka.. itu BONUS bagi saya'





  5. #5

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Gemas N9, Lawas Sarawak
    Posts
    194

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    bertentangan dgn CP kat traficlight n stesen minyak tu aku nmpk de kedai tulis signboard Canon n Olympus..de sape2 penah gi kedai tu ?

    tu kedai service camera@ de jual camera skali?

    sape penah jumpe kedai jual dslr olympus?TQ

  6. #6

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    mahal nak membunuh kedai tu..hahaha..gi kedai lain..

  7. #7

    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Sabah - Puchong - Larkin
    Posts
    121

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    aku sokong ko isare.. hakhak
    Sememangnya.. Aku budak baru Belajar...

    http://www.flickr.com/photos/picaedo
    'saya buat ikut yg saya suka.. kalau orang lain suka apa yg saya suka.. itu BONUS bagi saya'





  8. #8

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    selayang ku sayang
    Posts
    122

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    cuba bro g plaza bandaran tu..dpn pasar besar kk...kat situ pun ok gak harganya...kdg2 main harga kat situ je...

  9. #9

    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Gemas N9, Lawas Sarawak
    Posts
    194

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    ok2....tQ kgkawan for info...
    td gi KK Plaza tu...harge mmg ok la...

  10. #10

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    geng..kaqlau ada jumpa kedai jual 2nd hand unit, sound ah

  11. #11

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    sabah+sarawak..
    Posts
    3

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    tq otai2 suma...

  12. #12

    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    3

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    ya dpn CP ada esso..sebelah esso tu ada kedai kemera paling veteren di KK, dia dealer cannon sah.cuba try testtt

  13. #13

    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Kota Kinabalu, Sabah
    Posts
    278

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    Quote Originally Posted by samurize View Post
    ya dpn CP ada esso..sebelah esso tu ada kedai kemera paling veteren di KK, dia dealer cannon sah.cuba try testtt
    iya.. paling vateran.. dan paling mahal... aku pigi sana dia ingat mcm aku ni baru main kamira.. lepas tu, harga memang membunuh urang dan bila tanya macam ndak mo layan jak... not recomended....
    Plane spotters a.k.a Penembak Burung Besi:
    http://www.malaysianwings.com
    My Website: Loveclicks

  14. #14

    Join Date
    Aug 2009
    Location
    selayang ku sayang
    Posts
    122

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    Quote Originally Posted by meor03 View Post
    iya.. paling vateran.. dan paling mahal... aku pigi sana dia ingat mcm aku ni baru main kamira.. lepas tu, harga memang membunuh urang dan bila tanya macam ndak mo layan jak... not recomended....
    ya kedai tu mmg mahal.....

  15. #15

    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Beaufort
    Posts
    92

    Re: Kota Kinabalu | Rekemen Kedai Kamera

    di KK teda Nikon service center ka?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •